Do vitkijeg struka i definisanih mišića za dvije sedmice (VIDEO)

Vrijeme godišnjih odmora je trenutak kada se mnoge dame prisjete da već duže nisu radile vježbe za stomak! Ne zaboravite, snažni stomačni mišići drže cijelo tijelo pa i kičmu. Zahvaljujući njima, neće vas više boljeti leđa.

Nije lako pokrenuti se, ali obično brzu šetnju i lake kardio vježbe odradimo bez problema. Međutim, kako i tijelo i um uvijek idu linijom manjeg otpora, posebno je teško raditi one vježbe koje nas “gađaju” baš tamo gdje smo u najgoroj kondiciji.

Ako je to i vaš slučaj, a kritični su vam trbušni mišići, sigurno ćete se oduševiti kad pogledate kombinaciju vježbi za struk i stomak koje vam predlažemo. Nisu sve “trbušnjaci”. Neke od njih su lakše – kao ruski “tvist” pa će vam ti dijelovi izgledati kao neka pauza.

Ruski tvist

Podsjećamo vas da se on može raditi i sa nekim opterećenjem – loptom u ruci ili čak tegom. Za najlakšu varijantu, samo sjedite na pod, oslonite noge na pete i sastavljenim šakama dotaknite pod s lijeve pa sa desne strane tijela.

Ponavljajte u 3 serije od po 30 sekundi ili, u kombinaciji vježbi koju vam predlažemo na kraju teksta.

Među težim vježbama su razne vrste izdržaja ili “planka”, kako ga sve češće zovu, po engleskom nazivu. Mnoštvo zanimljivih ćete vidjeti u kombinaciji za 10 minuta koju vam predlažemo u video snimku na kraju teksta. Ne morate svaku izdržati do kraja – uradite koliko možete i, iz dana u dan, povećavajte broj ponavljanja.

Neke od njih su veoma zahtjevne – kao što je promjena visine tijela u toku izdržaja – u planku se podižete na šake, pa spuštate opet na laktove – prvo jedna, pa druga ruka.

Druge su lakše i dinamičnije, kao što je “penjanje na planinu” (engl. mountain climber) . U toj vježbi su šake oslonjene na pod, tj. podlogu a kolena naizmjenično podižete ka grudima, kao “planinar”.

Vježbe za stomak od 10 minuta sveukupno nisu lake, ali će vam kombinacija pomoći da za dvije nedjelje suzite struk i dobijete zategnutije mišiće.

error: Content is protected !!