DIJETA ZA RAVAN STOMAK: “Stešite burence” ishranom i vježbama

Dnevni unos kalorija predviđen ovom dijetom je do 400, a unos ostalih elemenata varira. Mnogi stručnjaci su pohvalili ovu dijetu, čije verzije možete pronaći i na internetu

Ova dijeta zasniva se na slijedećim namirnicama: voću, povrću, integralnim žitaricama, koštunjavim plodovima, pasulju, sjemenkama i na vrlo maloj količini mesa (jednom mjesečno).
Predviđeno je da traje 28 dana, a prije toga je potrebno uvesti četiri dana drugačije ishrane da bi se tijelo pripremilo na strog dijetalni plan. U tim početnim danima treba piti dva litra dnevno “začinjene vode”, koja je mješavina biljaka, začina, soka od limuna i krastavca. Ovo je isprobano na 11 dobrovoljaca i utvrđeno je da napitak zaista smanjuje nadimanje i priprema organizam za plan zdrave ishrane.
Šta možete jesti?

Bilo da ste vegetarijanac, jedete meso ili imate alergiju na neke vrste namirnica – ovaj dijetni plan možete prilagoditi svojim potrebama. Ako se odlučite za ovu vrstu dijete, ne treba da brojite kalorije. Umjesto toga, možete izabrati sa liste od 28 tačno određenih doručaka, ručkova i večera. Već su izračunate količine kalorija i veličine porcija, uzeta je u obzir količina proteina, ugljenih hidrata, masnoća, vlakana i dr.
Evo primjera jelovnika koji autorice predlažu za početne dane dijete:
DORUČAK: 1 šolja kaše od pšenice, 1 šolja nemasnog mlijeka, pola čaše isjeckanog ananasa, četvrtina čaše sjemenki suncokreta.
RUČAK: lagana tunjevina, 1 šolja mrkve, kriška nemasnog sira.
VEČERA: 1 šolja pečuraka mariniranih u malo maslinovog ulja, pola šolje braon riže.
Uz to, 2 litra začinjene vode.

PRIMJER JELOVNIKA U KASNIJIM DANIMA DIJETE

DORUČAK: ovsena kaša sa jabukama.
RUČAK: sendvič sa tankom kriškom šunke i sira u integralnom hljebu, sa zelenom salatom i paradajzom, kao i jedna šolja grožđa.
VEČERA: grilovani losos sa malo badema i graška.

Nakon što prođe tih “kobnih” 28 dana pridržavanja dijete i posebnog jelovnika, i nakon što budete zadovoljni postignutim rezultatima, nije na odmet da novostečenu liniju i sačuvate. U tome bi vam od koristi mogao biti i “dodatni” jelovnik. Jednom stečene prehrambene navike, pogotovo ako su u dobroj mjeri izbalansirane – nije zgoreg i sačuvati.

Dodatni jelovnik nakon 28-og dana
I
DORUČAK: 1 rovito jaje, čaj ili crna kafa i dvopek
UŽINA: 100 g jabuka
RUČAK: 130 g posne barene junetine, 100 g kuhanog krompira sa malo soli bez masti, 200 g salate od svježeg povrća
UŽINA: 100 g voća
VEČERA: 80 g nemasne šunke, 1 jaje, 100 g povrća, sok

II

DORUČAK: šolja čaja i dvopek
UŽINA: 200 g salate od mrkve,
RUČAK: 50 g dinstane junetine, 150 g dinje, 100 g krompira
UŽINA: kafa s mlijekom
VEČERA: 150 g ribljeg filea, 150 g špinata

III

DORUČAK: 30 g šunke, 20 g dvopeka, čaj
UŽINA: 150 g grejpfuta
RUČAK: 150 g mesa sa mrkvom i 200 g krompira
UŽINA: čaša soka od paradajza
VEČERA: krompir sa sirom po 100 grama i mineralna voda

IV

DORUČAK: 50 g topljenog sira, 30 g hljeba, šolja čaja
UŽINA: 150 g narandže
RUČAK: 150 g piletine, 100 g krompira, 150 g salate od krastavca
UŽINA: 150 g jabuka
VEČERA: omlet sa šunkom i 150 g salate od paradajza

V

DORUČAK: 100 g sira, 30 g hljeba, šolja čaja
UŽINA: 100 g voća
RUČAK: 150 g barenog mesa, 100 g krompira, šolja kompota
UŽINA: čaša kefira
VEČERA: salata od povrća, mineralna voda

VI

DORUČAK: komad lubenice ili jabuke
UŽINA: 200 g salate od mrkve
RUČAK: 100 g teletine, 100 g krompira i 100 g raznog povrća
UŽINA: 50 g rotkvica
VEČERA: 100 g pečurki, jedno jaje, salata od krastavica i mineralna voda

VII

DORUČAK: 50 g sira, 30 g dvopeka i čaj
UŽINA: šolja mlijeka
RUČAK: 150 g pečenog mesa, 100 g krompira, 100 g raznog povrća
UŽINA: kafa s mlijekom i 200 g kuhanog pasulja
VEČERA: čaša kefira s keksom

(aura.ba)

Komentari

komentara