Dijeta “Sugar Buster” – Reduciranje šećera

Zahvaljujući učinkovitoj dijeti Sugar Buster, nema više brojenja kalorija, neukusnih kalorija. Što se tiče učinkovitosti nema više ni jo-jo efekta.

Princip Shugar Buster dijete je veoma jednostavan. Izbjegavanje šećera, kako onog u običnim namirnicama, tako i onog koji je na bazi  ugljikohidata, koje unosimo hranom. U skladu s ovom spoznajoom, namirnice više ne dijelimo na osnovu kalorijske vrijednosti, nego prema specifičnom indeksu koji proizilazi iz njihove sposobnosti podizanja ili smanjenja nivoa šećera, odnosno glukoze u našem organizmu.

Pojednostavljeno, namirnice s visokim indeksom koje oslobađaju mnogo energije i znatno podižu nivo šećera u krvi, a njegov višak talože u masnoću, treba izbjegavati jer debljaju. Naprotiv zahvaljujući konzumiranju namirnica s niskim indeksom koje tek neznatno podižu šećernu sliku tijelo mora posegnuti za energijom iz svojih zaliha masnoće, što rezultira tako poželjnom razgradnjom masnog tkiva u organizmu.

Dijeta za gurmane!

Sugar Buster dijeta funkcioniše u dvije faze. Da bi se postigla idealna težina u prvoj fazi se treba strogo pridržavati pravila jelovnika. Stoga se niti jedan od tri glavna i jednog međuobroka ne smije preskočiti, niti se koja od predviđenih namirnica smije izostaviti, zamijeniti ili dopuniti. Iako je prenatrpani tanjir i u ovoj dijeti tabu, doduše bolje ga je odmah po potrebi napuniti nego posezati za još jednom porcijom.

Nakon osam sati navečer nije preporučivo jesti. Dalje, treba izbjegavati unaprijed pripremljena ili gotova jela iz konzerve, te treba kupovati i pripremati isključivo svježe namirnice. Za međuobrok je obavezno svježe voće. Za vrijeme dijete dozvoljene su samo dvije šnite integralnog hljeba dnevno. No, unatoč ograničenjima, ova dijeta će zadovoljiti ukuse i najvećih gurmana.

 SEDMODNEVNI JELOVNIK :

1.DAN

Doručak: svježe istisnuti sok od narandže ili grejpa, muesliji od zobenih pahuljica s nemasnim mlijekom; kafa ili čaj.

Ručak: integralni pčenični hljeb s namazom od senfa ili posnog sira; odrezak od purećih prsa pečen na roštilju; paradajz i zelena salata; čaj ili voda.

Međuobrok: jabuka

Večera: odrezak od nemasne  teletine pečen na roštilju, pečeni luk, smeđa riža kuhana u  400 ml pileće juhe i  100 ml vode; mahune skuhane na pari ; voda ili čaša suhog crnog vina.

  1. DAN

Doručak: sok od naranče, muesli( bez kukuruznih pahuljica) sa malo svežeg ili sušenog bobičastog voća i nemasnim mlijekom;  čaj ili kafa.

Ručak: šnita sira ili šunke na hljebu premazanim senfom; nešto paradajza i zelena salata; čaj ili voda.

Međuobrok: tanki premaz paštete na tri integralna krekera.

Večera: odrezak od lososa pečen na roštilju, pari ili pržen; pečeni paradajz začinjen koprom limunom i bosiljkom, ; svježe šparoge kuhane na pari; salata od svježeg špinata sa ploškama šampinjona začinjena maslinovim uljem i balsamico octom, ; voda ili jedna čaša suhog crnog vina.

  1. DAN

Doručak: ½ grejpa ili jedna naranča, pahuljkice od integralnih žitatica ( bez kukuruza)  sa malo svježeg ili sušenog bobičastog voća i nemasno mlijeko; čaj ili kafa

Ručak: tuna iz konzerve ( ali ne u ulju) pomiješana s naribanim celerom, nasjeckanim tvrdo kuhanim jajetom, začinjena laganom majonezomi servirana na jednom listu zelene salate; čaj ili voda.

Međuobrok: posni topljeni sir; 1 breskva

Večera: teleći odrezak pečen na roštilju;  svježe gljive pečene na maslinovom ulju, rezanci od integralnog brašna sa parmezanom; kuhani grašak; voda ili jedna čaša suhog crnog vina.

  1. DAN

Doručak: sok od naranče ili grejpa; muesli od zobenih pahuljica s obranim mlijekom, kafa ili čaj

Ručak: goveđi odrezak na šniti hljba od cjelovitih žitarica premazan senfom, zelena salata, kiseli krastavci ili nekoliko maslina; čaj ili voda.

Međuobrok: dvanaest zrna grožđa

Večera: na tavi ili na roštilju pečena pureća prsa; bez kože garnirana lukom i celerom, začinjena maslinovim uljem, solju, biberim, ruzmarinom ili majčinom dušicom, ploške slatkog krompira spremljene na roštilju i začinjene maslinovim uljem, kuhani grašak; voda ili čaša crnog vina

  1. DAN

Doručak: sok od naranče ili grejpa; muesli od zobenih pahuljica s obranim mlijekom, kafa ili čaj

Ručak:pureća prsa, hljeb od integralnih žitarica premazan posnim sirom, zelena salata, paradajz, celee; voda ili čaj

Međuobrok: Tanki namaz od jetrene paštete na tri integralna krekera.

Večera: nemasni odrezak pečen na roštilju, pečene gljive na maslinovom ulju, kriške mocarelle začinjene maslinovim uljem, balsamico octom, češnjakom i bosiljkom; voda ili čaša crnog vina.

6.DAN

Doručak: polovica grejpa, muesli od integralnih žitarica ( bez kukuruza) , s nemasnim mlijekom; čak ili kafa.

Ručak: odrezak od mljevenog junećeg mesa sa roštilja, garniran kriškom sira u integralnom pecivu premazanom senfom, voda ili čaj

Večera: nemasni janeći odrezak pečen na roštilju, ploške patlidžana  pečena na roštilju začinjene maslinovim uljem, svježa brokula kuhana na pari, miješana salata od paradajza, artičoke, zelene salate, i razmrvljenog plavog sira , začinjene balsmico octom, ; voda ili čaša suhog crnog vina.

Desert: krema od čokolade sa 60 % kakaoa, vrhnja i jaja bez dodavanja šećera.

  1. DAN

Doručak : som od naranče ili grejpa, kajgana od dva jaja, ili dva jaja na ‘oko’, integralni tost, kafa ili čaj.

Ručak:  namaz od maslaca od kikirikija, namaz od sira s kriškom svježeg voća po izboru na šniti integralnog hljeba; čaj ili voda

Međuobrok: jabuka

Večera: svježa tunjevina ispečena na roštilju, svježa žuta i crvena paprika začinjena lukom, brokulom i češnjakom pripremljena na roštilju, salata od svježeg špinata u  umaku od maslinovog ulja, balsamico octa i senfa, ; voda ili čaša crnog suhog vina.

Vječno vitka linija !

Nakon što se postigne idealna težina prekida se dijeta ali se zadržavaju navike zdrave ishrane zahvaljujući kojima se zadržava lijepa i vitka linija. Stoga se u drugoj fazi ishrana azasniva na krtom mesu, mliječnim proizvodima, različitom voću i povrću, smeđoj riži, tjestenini od cjelovitih žitarica. Žeđ možete ugasiti osim mineralnom vodom i nezaslađenim prirodnim sokovima. Obim porcija se može povećati, a umjesto dvije možete koristiti tri šnite integralnog hljeba.

Dopušteni su i integralni kolači, keksi, i slični proizvodi koji ne sadrže rafinirani šećer, već su zaslađeni prirodnim sladilima. Povećana potreba za slatkim može se utažiti i prutićem čokolade od najmanje 60 % kakaoa.

Namirnice koje su dozvoljene:

  • sve vrste mesa i riba, uz uvijet da se odstrani kožica
  • artičoke, patlidžani, cvjetača, grah, brokula, grašak, krastavci, kelj, zelena salata, tikvice, leća, paprike, gljive, prokulice, celer, mahune, paradajz, šparoge, luk, slatki krompir, špinat.
  • Jabuke, marelice, avokado, kruške, jagode, datulje, grejp, dinje, višnje, kivi, limun, mandarine, mango, naranče, breskve, šljive, grožđe.
  • Maslac, jaja, jogurt, sir, mlijeko, vrhnje
  • Svi proizvodi od cjelovitog žita, poput smeđe riže, tjestenine, hljeba,
  • Orasi
  • Maslinovo ulje
  • Čokolada sa 60% ili više kakoa
  • Prirodni voćni sokovi bez šećera
  • Kafa, čaj

Namirnice koje treba izbjegavati:

  • bijela riža
  • mrkva, cvekla, krompir, blitva
  • ananas, banane, lubenica, grožđice
  • rafinirani, bijeli šećer
  • svi proizvodi od bijelog brašna
  • zaslađena limunada, narandžada, gazirani napici
  • kukuruzne pahuljice
  • kokice
  • med
  • sladoled

 

(aura.ba)

 

Komentari

komentara