Dijeta s jajima – izgubite tri kilograma za pet dana

Pridržavajte se preporučenog jelovnika  i za pet dana ćete biti tri kilograma lakši.

 
Jaja imaju mnogo prednosti. Sadrže puno proteina, veoma su hranljiva, lako se vare, pružaju osjećaj sitosti, ali nemaju puno masnoća i kalorija. Zbog svega navedenog idealna su za dijetalni režim ishrane.

Predlažemo vam petodnevnu dijetu baziranu na jajima uz pomoć koje ćete smršati tri kilograma. Da biste postigli bolji rezultat, u ishranu uvrstite i cimet jer ovaj začin stimuliše sagorevanje masti i ubrzava metabolizam ugljenih hidrata.

PRVI DAN

Obavezno koristite integralni hljeb ili kifle, ali u tačno navedenim količinama

DORUČAK: kašičica meda s malo cimeta, kajgana od dva jajeta, dva integralna dvopeka, kiselo mlijeko
RUČAK: dva kuhana jajeta, dva integralna dvopeka, pomorandža, jabuka ili kruška
VEČERA: zelena salata s paradajzom i tunjevinom, pola integralne kifle, šolja čaja bez šećera s kašičicom cimeta

DRUGI DAN

DORUČAK: kašičica meda s malo cimeta, dva kuhana jajeta, dva integralna dvopeka, jogurt sa manjim procentom masnoće
RUČAK: tanjir supe od povrća, kuhano jaje, velika porcija mješane sezonske salate
VEČERA: do 150 g dinstanog mljevenog mesa, integralni dvopek, salata od paradajza i krastavca

TREĆI DAN

DORUČAK: kajgana od dva jajeta, dva integralna dvopeka, pomorandža, kruška ili jabuka
RUČAK: do 150 g svježeg kravljeg sira ili mocarele, kuhano jaje, paradajz, pola integralne kifle
VEČERA: namaz od 100 g usitnjenog bijelog pilećeg mesa i „lajt majoneza“, dva integralna dvopeka, šolja čaja bez šećera s kašičicom cimeta

 

ČETVRTI DAN

DORUČAK: kašičica meda s cimetom, dva kuhana jajeta, pomorandža, kiselo mlijeko s manjim procentom masnoće
RUČAK: 200 g kuhanog mesa, pola integralne kifle, mješana sezonska salata, jabuka
VEČERA:do 150 g dinstanog mljevenog mesa, dva paradajza, integralni dvopek

PETI DAN

DORUČAK: kajgana od dva jajeta, dva paradajza, integralni dvopek, šolja čaja bez šećera s kašičicom cimeta
RUČAK: filet oslića ili tune, pola integralne kifle, zelena salata, jabuka
VEČERA: 500 g kuhanog povrća (mrkva, grašak ili krompir), kuhano jaje, paradajz

Mali trikovi za manje kilograma

Da biste održali postignutu težinu, svakog ponedjeljka se pridržavajte sljedećeg plana ishrane:
DORUČAK: limunada zaslađena kašičicom meda
RUČAK: jaje, integralna kifla, porcija zelene salate
VEČERA: jaje, integralni dvopek, salata od paradajza i krastavca, šolja čaja s kašičicom cimeta.

Komentari

komentara