Dijeta s hljebom: Jedite hljeb i oslobodite se suvišnih kilograma

Dijeta je bazirana na filozofiji da jedenje hljeba aktivira dio mozga koji nas čini zadovoljnima, tako da imamo više energije, sretni smo i zadovoljni dok jedemo…

hljebSvako ko je barem jednom u životu bio na dijeti zna da, ako želi skinuti kilograme, ne smije jesti hljeb, sir ili jaja. To su “bauk” namirnice kojima nas plaše, jer navodno debljaju. Jesu li ta dijetna pravila uistinu utemeljena? Sudeći prema nekim istraživanjima, ali i riječima stručnjaka, čini se da ipak nisu. Nema razloga zazirati od nekih proizvoda, jer ih potpuno neutemeljeno prati loš glas.

Ovaj put ćemo vam predstaviti jednu interesantnu dijetu koja se bazira upravo na hljebu. “O ne, hljeb! To je ugljikohidrat i deblja, zar ne”, reći ćete. No, to nužno i nije tako. Visokokvalitetni hljeb koji sadrži vlakna, minerale i vitamine zapravo neće uzrokovati debljanje. Ako želite smršavjeti, tražite hljeb od integralnih žitarica.

Hljeb, jogurt i jabuka

Kontradiktorno ostalim dijetama, ovaj plan odobrava hljeb. I to puno hljeba! Hljeb je jedna od namirnica koja najviše zadovoljava. Dijeta kaže da je ključ gubljenja kilograma jednostavna, ali fina hrana, te što su jednostavnija jela, manja je vaša tendencija da ih jedete.

Osnova ove dijete je da se smanjenim unosom kalorija gubi na težini, a kombinacijom raznih vrsta hljebova od integralnih žitarica, u kombinaciji s fermentiranim mliječnim proizvodima (jogurtom, kefirom) i jabukama organizmu daje sve što mu je potrebno za svakodnevno funkcioniranje (esencijalne masne kiseline, vitamini, minerali, esencijalne aminokiseline).

Na račun ove dijete stiglo je mnogo pohvala od trudnica koje su njome u rekordnom roku i bezbolno otopile suvišne masne naslage nakupljene tokom trudničkih mjeseci. I na koncu, dijeta je bazirana na filozofiji da jedenje hljeba aktivira dio mozga koji nas čini zadovoljnima, tako da imamo više energije, sretni smo i zadovoljni dok jedemo.

Raznolikost hljebova

U nizu naučnih studija, o kukuruzu se govori kao o vrlo važnom faktoru koji sprječava pojavu tumora i suzbija djelovanje virusa u organizmu. Kukuruz ima i zavidan sadržaj prehrambenih vlakana što uništavaju povišene razine holesterola. Pečenjem, to jest termičkom obradom kukuruza dolazi do oslobađanja molekula s antioksidativnom aktivnošću što povećava njegovu zaštitničku moć. Dakle, u pohod na kukuruzu!

Hljeb možete biti napravljen i od zobi. Najvažnije djelovanje zobi na naš organizam imaju prehrambena vlakna topiva u vodi, a kojima zob obiluje. Prehrambena vlakna porijeklom iz zobi djeluju preventivno na bolesti srca i krvnih žila, snižavajući razinu holesterola, te djelujući na apsorpciju žučnih kiselina.

Prehrambena vlakna utječu i na funkciju inzulina, te tako prirodno reguliraju razinu šećera u krvi tokom dana, što istodobno daje duži osjećaj sitosti. Također, preporučujemo uz zobeni hljeb jedite i “kraljevski” hljeb – hljeb bogatog i raskošnog okusa napravljen od raži i pire (prapšenica), bogat vitaminima i mineralima.

U nastavku vam poklanjamo jelovnik za sedam dana koliko je planirano da dijeta traje. Poslije toga možete napraviti kratku pauzu a poslije toga ponovo praktikovati dijetu sve dok ne budete sasvim zadovoljni vašim izgledom.

PRIMJER JELOVNIKA

Prvi dan

Doručak: zobeni hljeb (70 g – 2 šnite), jogurt (150 g)
Ručak: zobeni hljeb (70 g – 2 šnite), jabuka (200 g)

Večera: zobeni hljeb (70 g – 2 šnite), jabuka (200 g)

Drugi dan

Doručak: kukruzni hljeb (70 g), kefir (200 ml)
Ručak: kukruzni hljeb (70 g), jabuka (200 g)
Večera: kukruzni hljeb (70 g), jabuka (200 g)

Treći dan

Doručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jogurt (150 ml)
Ručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)
Večera: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)

Četvrti dan

Doručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), kefir (200 ml)
Ručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)
Večera: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)

Peti dan

Doručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jogurt (150 ml)
Ručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)
Večera: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)

Šesti dan

Doručak: kraljevski hljeb (70 g), kefir (200 ml)
Ručak: kraljevski hljeb (70 g), jabuka (200 g)
Večera: kraljevski hljeb (70 g), jabuka (200 g)

Sedmi dan

Doručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jogurt (150 ml)

Ručak: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)
Večera: hljeb sa sjemenkama (70 g), jabuka (200 g)

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!