Dijeta ruskog vazduhoplovstva:Jak stomak i disciplina za brz gubitak kilograma

Pilotska dijeta ima tri pravila. Prvo pravilo kaže da pijete četiri čaše vode dnevno, drugo da koristite začine, ocat, kečap u obrocima, a treće da ne jedete hljeb, tjesteninu ili krompir

“Izgubili su hladni rat, ali su izgledali dobro”, šaljiva je opaska nepoznatog autora, koja prati jelovnik “Dijete ruskog vazduhoplovstva” na mnogim web adresama. Dijeta ruskog vazduhoplovstva je još jedna stroga i dijeta niskih kalorija. Ova dijeta, kako joj i samo ime kaže, je osmišljena u Sovjetskom Savezu. Naime, Sovjeti su je osmislili kako bi svoje vojnike održali u formi.

Međutim, ovo je ipak samo urbana legenda, jer niko nikad nije potvrdio da li su vojnici zaista slijedili plan ove dijete. Bilo kako bilo, ovaj dijetetski plan nikad nije promijenio svoj naziv, te (možda upravo u skladu sa nazivom) zahtijeva potpunu disciplinu, ali i “jak” stomak, budući da namirnice koje su uključene u plan mršavljenja i nisu baš najzasitnije.

 Tri osnovna pravila

“Dijeta ruskih pilota” ima dosta sličnosti sa “Trodnevnom dijetom” koju smo vam u nekom od prethodnih brojeva Aure već i predstavili. Razlika je jedino u tome što “Dijeta ruskog vazduhoplovstva”, poznata i kao “Pilotska ruska dijeta” ili “Avijatičarska dijeta”, traje sedam dana. Meni ove dijete se neznatno razlikuje od menija “Trodnevne dijete”, što je još jedna od dodirnih tačaka pomenutih dvaju dijeta.

Ima tri osnovna pravila. Prvo pravilo nalaže da pijete najmanje 4 čaše po 2 dcl vode dnevno, a mnogi liječnici će reći da treba i više. Drugo pravilo je da obrocima možete dodavati začine, sol, biber, limunov sok, ocat, senf i kečap, dok treće pravilo kaže da uz obroke NE jedete hljeb ili pecivo, odnosno krompir, rižu ili tjesteninu.

Dijetu ćete započeti samo sa kafom umjesto doručka. Vaš slijedeći obrok sastojat će se samo od dva jajeta i jednog paradajza. Za večeru, pak, dozovoljeno je da se jede tek 200 g crvenog mesa i salata po vašem izboru.

Ovaj meni je “šablon” kojeg se treba pridržavati i tokom ostalih dana dijete. Naravno, postoje mogućnosti nekih manjih izmjena. Tako u doručak, pored kafe, možete uključiti veoma malu količinu škroba, odnosno ugljikohidrata, ručak je proteinski (osvježen sa nekom voćkom), a večera je proteinska također (uz lijepo pripremljenu i svježu salatu).

Pro et contra

Istina je da, ustvari, možete očekivati manjak energije tokom prakticiranja dijete, tako da bi ste se morali suzdržavati od fizičkog rada. Također, stručnjaci smatraju da je još jedna mana ove dijete to što ne uključuje onoliko ugljikohidrata koliko je tijelu potrebno kao “gorivo”. Stoga, vaše tijelo će morati pretvoriti neke od proteina koje jedete u ugljikohidrate da bi sebi osiguralo osnovne energetske potrebe. Kao rezultat toga, svaka osoba koja se odluči na ovu dijetu će osjećati potrebu da pije najmanje osam čaša vode dnevno, umjesno dijetetskim planom preporučenih četiri.

Međutim, gubitak težine prilikom ove dijete je brz i lagan. Dijeta traje samo sedam dana, tako da je odličan izbor ukoliko morate smršavjeti brzo za neki specijalni događaj. Također, dijeta ne uključuje preporuke za vježbanje, tako da je isključen fizički napor za gubitak tjelesne mase. No, napominjemo da je ova dijeta samo za brzi gubitak nekoliko kilograma, te ne smije postati stil ishrane. Nakon sedam dana dijete (eventualno još sedam), obavezno se morate vratiti na normalan način ishrane. Dijetu možete ponoviti, ali neophodno je napraviti dužu pauzu između dvaju dijetalnih perioda.

JELOVNIK
   Prvi dan

  • Doručak: kafa
  • Ručak: dva jaja i paradajz
  • Večera: 200 g crvenog mesa i salata

        Drugi dan

  • Doručak: kafa i tost
  • Ručak: 200 g crvenog mesa i salata
  • Večera: 150 g suhog mesa i jogurt

  Treći dan

  • Doručak: kafa i tost
  • Ručak: salata, paradajz, mandarina
  • Večera: 100 g suhog mesa i jogurt

Četvrti dan

  • Doručak: kafa i tost
  • Ručak: 150 g sira, jaje, mrkva
  • Večera: voćna salata i jogurt

Peti dan

  • Doručak: 150 g suhog mesa, mrkva
  • Ručak: 250 g kuhane ribe, 1 paradajz
  • Večera: 250 g crvenog mesa

    Šesti dan

  • Doručak: kafa i tost
  • Ručak: 1/4 pečenog pileta, naranča
  • Večera: 2 jaja, mrkva

Sedmi dan

  • Doručak: kafa i tost
  • Ručak: 200 g crvenog mesa, grejpfrut.
  • Večera: po vašem izboru, s tim da ne smije imati više od 500 kalorija

(aura.ba)

 

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!