Dijeta od 1500 kalorija: 4,5 kg manje za mjesec dana!

Ova dijeta je pionir među načinima ishrane ovog tipa i kreirana je tako da sagorijeva masne naslage. Odrasloj osobi je potrebno 2.500 do 3.000 kalorija dnevno. Ako uzmete manje od tog iznosa, sigurno ćete izgubiti na težini. Dijetu predlaže Špansko društvo endokrinologa.

Pet osnovnih namirnica: spanać, hljeb, jabuka, riba, mlijeko
Dnevni unos kalorija: 1.500
Trajanje: od 1 do 4 mjeseca
Gubitak težine: oko 4,5 kilograma u toku prvog meseca. Gubitak težine je manji u kasnijim mjesecima.
Napomena: preporučuje se zdravim osobama.

Opis

Generalno gledano, ova dijeta se sastoji od određenih namirnica, s malim varijacijama.

Doručak

1 čaša obranog ili poluobranog mlijeka; 1 parče tosta s puterom ili margarinom; ili 1 čaša obranog mlijeka; 2 ili 3 kašike žitarica; neko voće.

Ručak

250 grama kuhanog ili svježeg povrća sa 1 kašikom preliva na bazi ulja; pečeno ili prženo mesa, riba ili kuhana piletina; voće; 1 kriška integralnog hljeba.

Poslijepodnevna užina

Biljni čaj bez šećera; 1 kriška sira ili 1 jogurt; voće (ali ne banana).

Večera

Omlet od jednog jajeta ili 150 grama šunke ili ribe; salata; voće; kuhani krompir (samo 3 puta nedjeljno).

Prednosti

Ova dijeta je veoma dobro balansirana i sadrži sve neophodne hranljive materije i vlakna neophodna za dobro obavljanje digestivnih funkcija. Može da se produži na nekoliko mjeseci bez poteškoća, ali je preporučen nadzor ljekara. Željena težina se kasnije može održati dobro balansiranim načinom ishrane.

Mane

U drugom mjesecu ove dijete, smanjuje se gubitak težine jer organizam i sam usvaja nizak nivo unošenja kalorija.

Mišljenje stručnjaka

Doktor Marna Angeles Valero: “Oni koji se služe ovom dijetom mogu da budu uvjereni da je dobro izbalansirana i da neće izložiti opasnosti vaše zdravlje. Možda izgleda malo duga, ako se poredi sa onim brzim dijetama, ali je održavanje izgubljene težine garantovano.”

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!