DIJETA KOJA TRAJE 4 DANA: Siti i vitki uz palenta dijetu!

Palenta se obično pravi od žutog kukuruznog brašna, ali nećete pogriješiti ni ako ga zamijenite bijelim.

Osim toga, palenta doslovno “puni” crijeva zahvaljujući bogatom sadržaju vlakana koja upijaju vodu, nabubre i stvaraju dugotrajan osjećaj sitosti.

Sto grama kuhanog kukuruznog brašna sadrži samo 70 kalorija, ali ako u palentu ne dodajete punomasni sir ili kajmak.

Jedna šolja žutog kukuruznog brašna sadrži oko 8,5 g vlakana, što je čak 34 odsto od preporučenog dnevnog unosa za žene i 22 odsto za muškarce.

Poznato je da vlakna pored mnogih drugih zdravstvenih prednosti, podstiču i zdravo mršavljenje, jer se njihovom konzumacijom reguliše probava, a s obzirom na to da daju dugotrajan osećaj sitosti sprečava se prejedanje.

Za mršavljenje je optimalno da se dnevno unese oko 1.500 kalorija pa sa palenta dijetom taj plan nećete narušiti.


Recept za palentu

Za pripremu: 100 g palente potrebne su dvije šolje vode, so, dva jaja i dve kašičice susama.

U posoljenu vodu koja je proključala dodajte palentu, brzo miješajte da se ne ugrudva i umiješajte svježe razbijena jaja.
Kada je palenta spremljena dodajte dvije kašičice blago prepečenog susama.

Ponedjeljak

Doručak: 100 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac

Ručak: 100 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz

Večera: 100 g palente, šolja kefira

Utorak

Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac

Ručak: 200 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz

Večera: 100 g palente, šolja kefira

Srijeda

Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac

Ručak: 200 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz

Večera: 200 g palente, šolja kefira

Četvrtak

Doručak: 200 g palente, šolja niskomasnog jogurta i jedan krastavac

Ručak: 300 g palente, 50 g mladog sira i jedan paradajz

Večera: 200 g palente, šolja kefira

error: Content is protected !!