Dijabetes: 3 NAMIRNICE KOJE UBRZANO SPUŠTAJU ŠEĆER!

Ne postoji bolja prevencija dijabetesa! Velika su pomoć i oboljelima

Tokom protekle tri decenije, stopa dijabetesa porasla je na globalnom nivou. Zabilježena stopa raste paralelno s rastućim stopama gojaznosti i sjedilačkim načinom života. Više od 50% osoba s dijabetesom umire od kardiovaskularnih bolesti.

Borba protiv dijabetesa najefikasnija je – prije nego što nastane. Pravilnom ishranom i umjerenom fizičkom aktivnošću možete da spriječite nastanak bolesti, a pomoću slijedećih namirnica da snizite nivo glukoze!

Crveni luk

Luk je svestrana namirnica koja ima antibakterijska i antivirusna svojstva. Preporučuje se se svim oboljelima od dijabetesa, jer su naučnici potvrdili da luk sadrži mangan i hrom, elemente koje održavaju pravilno lučenje i funkciju insulina. Crveni luk pomaže u smanjenju nivoa šećera u krvi jer sadrži veliku količinu sumpora i flavonoida. Pacijentima koji imaju dijabetes tipa 2 preporučuje se 100 g crvenog luka dnevno.

Kelj

Kelj je moćna namirnica koja pomaže u kontroli glukoze u krvi dijabetičara. Sadrži dijetetska vlakna koja smanjuju nivo holesterola i održava nivo šećera u krvi, što je značajno za osobe oboljele od dijabetesa. Ovo zeleno, lisnato povrće prepuno je proteina, vlakana i ima nisku kalorijsku vrijednost. Izbjegavajte prženje kelja na maslacu ili ulju, na taj način umanjujete njegova djelotvorna svojstva.

Bijeli luk

Ovaj moćni borac protiv mnogih bolesti ima antigljivična i antibakterijska svojstva. Pitate se koliko je bijelog luka dovoljno pojesti, kako bi se sve dobrobiti ove čudesne biljke pravilno odrazile na zdravlje? Redovnim uzimanjem tri do četiri čehne dnevno možete da poboljšate svoje zdravlje, a usput i snizite šećer u krvi. Kuhani bijeli luk lakše se vari, pa ga mogu konzumirati i osobe koje imaju problema sa želucem kada konzumiraju sirovi bijeli luk

Komentari

komentara