Devet dnevnih navika koje će vam pomoći na putu do ravnog trbuha

Promijenite ove stvari i više nećete imati problema s osjećajem nadutosti

Pazite s alkoholom – svi povezujemo pivu s napuhivanjem (pivski trbuh), ali zapravo vas sva alkoholna pića mogu napuhnuti

Preskočite sportske napitke – ako se ne bavite sportom profesionalno, ova pića sadrže previše umjetnih zaslađivača, natrija i ostalih soli da biste imali koristi od toga

Nisu vjetrovi samo od graha – kelj, karfiol i brokula imaju isti učinak na vaš probavni sustav

Izbacite prerađenu soju – kemijski je slična estrogenu i uzrokuje napuhavanje i debljanje

Smanjite unos kofeina – iako je poznati diuretik, jedna od posljedica konzumacije puno kofeina je dehidracija, zbog koje se možete napuhnuti – moramo vas razočarati, ali što manje kofeina, to bolje

Poštujte ritam svoga tijela – vaš probavni sustav ima svoj ritam – aktivniji je danju, a sporiji noću – zato ako kasno pojedete velik ili zasitan obrok, nikako mu ne činite uslugu

Unosite vlakna na ispavan način – dijeta bogata vlaknima je dobra, to svi znamo, no ni s tim ne treba pretjerivati – hranu bogatu vlaknima jedite ujutro, popijte puno vode uz obrok i krećite se poslije

Ograničite količine mesa koje jedete – osim što ga je najteže razgraditi, antibiotici koji se daju životinjama, mogu vas također napuhnuti

Prestanite pušiti – pušenje vas napuhuje na čak tri različita načina – povećava vaš unos zraka (doslovno), toksini iz cigareta mogu uzrokovati upalu u vašim crijevima, od koje se napuhuju, a i pušenje ubija “dobre” bakterije u vašem probavnom sustavu koje vam pomažu brže razgraditi hranu

error: Content is protected !!