Demi Mur, 55-godišnjakinja u tijelu vitke tinejdžerke: Zdrava prehrana osigurava gubitak kilograma

Kad kažemo “Demi Guynes”, većina neće znati o kome se radi. Naime, to je zvanično ime američke glumice Demi Mur (Demi Moore). Prezime Moore je uzela od svoga prvoga muža, Fredija Mura (Freddy Moore), te ga zadržala kao svoje umjetničko ime. Rođena je 1962. godine, majka je troje djece koje ima iz braka sa slavnim glumcem Brus Vilisom (Bruce Willis). I – izgleda naprosto neodoljivo.

55-godišnja holivudska glumica Demi Mur izgleda barem petnaestak godina mlađe. Kako joj to uspijeva, često je pitanje. Neke svoje tajne još nije otkrila, ali zato je objelodanila dijetu pomoću koje održava svoju liniju besprijekornom.

Demi je poznata po tome da je isprobala razne dijete prije nego što je prešla na ovu koju vam upravo predstavljamo, a koju opisuje kao mnogo „zdraviji i pristupačniji režim prehrane od ostalih dijeta“. Suština ove dijete, a koju je Demi nazvala i “program čišćenja“, jeste da je to plan prehrane koji izbacuje brzu hranu s menija bez stroge detoksikacije.

Nema nikakvog izgladnjivanja! Radi se o njegovanju vlastitog tijela – izjavila je Demi.

Izbacujući nezdravu hranu s menija, poput hamburgera, prženih krompirića, slatkiša i slično, fokus se usmjerava na zdravu hranu poput voća i povrća, te mesa pripremljenog na zdrav način. Osoba se osjeća bolje i sito, iako se jede manje.

Zdrava prehrana osigurava blistav sjaj, osjećaj poletnosti, ali garantuje i gubitak kilograma. Osim toga, ne postoji nikakav rigorozan meni kojeg se treba držati, tako da je moguće zdrave upute slijediti na duže vrijeme. Naravno, nije se potrebno kažnjavati zbog jedne čaše alkohola, pojedenog čipsa ili torte. No, isto tako nije potrebno ni pretjerivati u nezdravoj hrani koja broji samo prazne kalorije i neće vas zasititi.

Ideje za doručak

  1. Shake s nemasnim mlijekom, šaka jagoda i pola banane.
  2. Dvije šnite integralnog tosta, pola grejpa i kuhano jaje.
  3. Prirodni jogurt sa svježim povrćem i orasima
  4. Zobena kaša s nemasnim mlijekom i malinama.
  5. Integralne žitarice s mlijekom, bademima i oguljenom jabukom.

 Ideje za ručak

  1. Gusta supa od povrća s integralnom žemljom.
  2. Salata od tunjevine ili lososa s čilijem i preljevom od limete.
  3. Tri role sushija, miso supa (makrobiotička supa od povrća i algi) i dvije šnite svježeg ananasa.
  4. Sendvič od škampi i paradajza sa zelenom salatom, te voćni jogurt.
  5. Salata od piletine začinjena octom balzamicom i dvije šljive ili jabuke.

Ideje za večeru

  1. Tanki prženi odrezak, kuhana brokula, šparoge i grašak.
  2. Bakalar pečen u foliji s limunom i povrćem.
  3. Piletina i povrće pripremljeno zajedno u woku.
  4. Pečeni losos s malo meda i pečenim povrćem.
  5. Vegetarijanski čili s grahom, crvenom paprikom, gljivama i mrkvom. Sve servirano uz smeđu rižu.

Ideje za međuobrok

  1. Bilo kakvo voće
  2. Šaka badema
  3. Mali jogurt
  4. Šaka maslina

 

 

error: Content is protected !!