DANAŠNJI RUČAK: Sočna pileća prsa iz rerne

Pileća prsa su odličan izvor hranljivih materija. Lako su svarljiva, sadrže veliku količinu korisnih proteina i drugih mikronutrijenata. Njihova konzumacija se posebno preporučuje osobama koje se bave sportom, jer je protein koji se nalazi u pilećim prsima glavni gradivni element ljudskog mišićnog sistema.

Sastojci: 1 dupla pileća prsa, 1 kašičica slatke paprika, 1 kašičica bibera, 1 kašičica začina za piletinu, 1 kašičica majčine dušice, 0,5 kašičice soli, kašika ulja ili maslinovog ulja

Način pripreme
Pileća prsa dobro operite i isijecite na pola. Pomiješajte slatku papriku, majčinu dušicu, biljnu papriku, začin za piletinu, so i ulje ili maslinovo ulje. Utrljajte pripremljenu marinadu na svaku polovinu prsa.

Stavite marinirano meso u frižider na oko sat vremena. Nakon što prođe ovo vrijeme, svaku polovinu prsa stavite u posebnu kesu za pečenje. Zavežite kesu i stavite u rernu zagrijanu na 200 stepeni Celzijusa.

Pecite oko 30 minuta. Izvadite ih i ostavite da se ohladi. Zatim isijecite na kriške debljine oko 3-4 centimetra.

Poslužite kriške pilećih prsa sa grilovanim ili dinstanim povrćem, ili uz kuhani krompir i salatu. Recept se takođe može modifikovati promenom ili dodavanjem začina koji se koriste u marinadi.