Da li teško zaspite: IZRAČUNAJTE SVOJE IDEALNO VRIJEME ZA ODLAZAK U KREVET

Izračunajte svoje idealno vrijeme za odlazak u krevet kako biste slijedeće jutro započeli odmorni i puni energije

Ponekad se nakon sedam sati sna osjećamo potpuno odmorni i opušteni. Drugi put se – iako smo jednako dugo spavali – osjećamo totalno umorno. Zašto je to tako? Za vrijeme sna imamo više 90-minutnih ciklusa spavanja koji su podijeljeni na lagane, duboke i REM-faze sna.

Ako se probudimo za vrijeme lagane ili REM faze sna, uglavnom se osjećamo dobro i odmorno. Problematičnije je ako nam budilnik zazvoni za vrijeme duboke faze sna. Pošto nas trgne iz sna, osjećamo se ekstremno umorno.

Idealno vrijeme za spavanje
Dakle, kada bi trebalo da idemo na spavanje kako bismo slijedeće jutro započeli odmorni i puni energije. To znaju stručnjaci sa internet stranice sleepcalculator.com, na kojoj i vi možete da izračunate svoje idealno vrijeme za odlazak u krevet.

Oni kreću od pretpostavke da je potrebno 15 minuta da zaspimo i predlažu slijedeća vremena za odlazak na spavanje:
Ako ustajete u 6 sati: 20:45, 22:15, 23:45
Ako ustajete u 7 sati: 21:45, 23:15, 00:45
Ako ustajete u 8 sati: 22:45, 00:15, 01:45

Ne možete da zaspite? Isprobajte ovu metodu:
Ako ne možete da zaspite, možda će vam pomoći ovaj prirodni lijek za san koji se naziva metoda 4 -7- 8. Jednostavna je upravo tako kako i zvuči. Kao prvo, udobno se smjestite u krevet u pozu u kojoj inače najlakše zaspite i najradije spavate. Sad udišite vazduh kroz nos četiri sekunde, zadržite dah sedam sekundi, a onda polako izdišite osam sekundi. Brojte u sebi. Ponovite sve dok ne zaspite. To je sve što morate da naučite!

Naime, kada usvojimo određeni ritam disanja, svjesno i fokusirano, takav ritam postepeno usvaja i naš autonomni nervni sistem. No, prava promjena nekima se neće dogoditi preko noći i zato ovu metodu disanja u krevetu treba praktikovati neko vrijeme kako bi proizvela sve one promjene koje priželjkujemo.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!