ČOVJEK KOJI JE STVORIO EUROKREM KONAČNO OTKRIO KOJI DIO JE BOLJI, CRNI ILI BIJELI

Na ekonomsku propagandu eurokrema utrošeno je najmanje deset miliona dolara, sve palačinke koje ste pojeli sa “eurokremom” za sve polemike da li je bolji crni ili bijeli dio, za taj dio djetinjstva, vojske i život, koje je obilježio krem koji su mazali svi u bivšoj Jugoslaviji, zalužan je jedan čovjek – Jovan Tomović, piše Nedeljnik.

Tomovića koji danas ima 87 godina, u Gornjem Milanovcu, gdje već 60 godina živi u porodičnoj kući, svi znaju jer je od njegove odluke da kupi licencu za “eurokrem” od italijanske kompanije “Gandola” te 1970. godine, korist imao cio ovaj grad, ali i okolina. A krem je bio od onih proizvoda koji su simbol Jugoslavije.

– Stotine miliona palačinki je namazano eurokremom – kaže Tomović.

Ali, kao što se raspala ta zemlja, tako više ni ovaj eurokrem nije kao onaj stari, reći će odmah na početku razgovora.

– Kad bi se u nekoj stručnoj laboratoriji analizirao proizvod, vidjelo bi se da nema veze sa onim eurokremom od prije 30 godina – tvrdi Tomović.

Na pitanje da li je bolji “crni” ili “bijeli” dio “eurokrema”, Jovan Tomović je rekao:

– Crni dio je sadržajniji i kvalitetniji od bijelog.

error: Content is protected !!