Čokolada, bademi i sok od narandže tjeraju crne misli

Još istraživanja iz 30-ih godina prošlog vijeka su davala naznake da je depresija usko vezana za način ishrane i stanje crijevne flore

Depresija je pošast modernog doba. Sve veći postotak stanovnika modernog svijeta pati od ‘Weltschmertza’ kako je Goethe nazvao pojavu sažaljavanja sebe i sudbine svijeta. Depresija se uspješno liječi antidepresivima, ali ponekad je možemo tretirati na prirodan način i to uz pomoć namirnica koje imamo u kuhinji.

Mnoge namirnice i napici smatraju se prirodnim antidepresivima. Možda će vas iznenaditi da ono što imate u frižideru i koristite savki dan može biti blagotvorno za živce.

Popijte čašu soka od narandže u koji ste dodali dvije kašike meda i malo muškatnog oraha.

Napravite salatu od rendanog luka i sjeckanog celera.

Potopite 15 badema i ostavite ih preko noći. Oljuštite ih, sameljite, dodajte kašičicu muškatnog oraščića i malo đumbira. Uzmite prije spavanja.

Zelena salata i malo maslinovog ulja su odlična kombinacija protiv stresa.

Ovas – nivo šećera u krvi može biti povezan sa depresijom. Ovas je na sreću namirnica koja pomaže da se održi nivo glukoze u organizmu. Uz to ova žitarica doprinosi smanjenju stresa i poboljšanju emocionalnog blagostanja.

Orasi i drugo koštunjavo voće sadrži velike količine omega 3 masnih kiselina, neophodnih za funkcionisanje mozga. Pokazalo se da nedostatak ovih kiselina može prouzrokovati depresiju. Orasi su dakle vaš saveznik za zdrav razum, zdravo srce i dobro raspoloženje. Uz blagi čaj za smirenje su pun pogodak.

  Banane

Ovo voće je bogato magnezijumom, preporučuju se kao prirodni lijekovi protiv depresije i anksioznosti.

Čokolada

Čokolada, i to ona crna sa najmanje 70% kakao sadržaja, stimuliše proizvodnju serotonina. On će poboljšati raspoloženje i smanjiti stres.

Jabuka

Jabuka je izvor antioksidanasa koji doprinose dobrom funkcionisanju mozga, kao i stvaranju neurotransmitera kakav je dopamin. On će nam pomoći da na život gledamo sa vedrije strane.

Komentari

komentara