Četrnaest namirnica koje vas neće udebljati

Namirnica koje možete jesti koliko god vas je volja, zahvalan džep i netaknuta linija spremna za ljeto

Sve su to namirnice koje su vam lako dostupne, a osim što su nutritivno jako bogate, taj njihov zajednički nazivnik “malo kalorija” nudi razne mogućnosti za pripremu obroka i međuobroka.

Kelj

Proteini, vlakna, puno omega-3 masnih kiselina – dovoljno da vas na dulje vrijeme zasiti.

Krastavci 

Grickajte ih samo oprane jer im je upravo kora pravo nutritivno bogatstvo.

Celer

Iako pun vode, dovoljan je da vas drži sitima dulje vrijeme.

Rajčice

Možete li zamisliti život bez rajčica? Ne, ni ne trebate. Jedite ih što više jer vas neće nikada udebljati, a ako patite od nekih kroničnih bolesti, svakako će vam pomoći i na tom polju.

Brokula  

Prepuna antioksidansa i dokazana super namirnica za mršavljenje.

Karfiol 

Jako malo kalorija, odlična za svakakve kombinacije.

Salata 

Koju god uzmete, nećete pogriješiti jer imaju jako malo kalorija, a dosta vlakana.

Kupine

Ukusne, zdrave, pune bioflavonoida, vitamina C, antioksidansa – one liječe i hrane istovremeno.

 Borovnice 

Ako trebate antioksidanse i voće koje ćete moći jesti samo ili kao dodatak obrocima – borovnice su, znajte – najbolje od svih. A tako male imaju i tako malo kalorija.

Dinja 

Ima puno više beta karotena od drugih voćaka, a kako je zapravo puna vode, zasitna je i nema puno kalorija.

 Lubenica

Najvodenija od svih, ali ujedno i vrlo zdrava i zasitna.

Naranče 

Nemaju toliko šećera kao neke druge voćke zbog čega s njima možete malo i pretjerati, i svakako pojedite dosta one bijele tvari koja će vam dati dodatnu količinu hranjivosti.

Grejp 

Jedite ga i istovremeno topite masti. Zvuči savršeno.

Jagode  

Mirisne, ukusne, zdrave, hranjive, a s kalorijske strane gotovo prazne. Ali su zato pune drugih važnih tvari – antioksidansa, kalija, vlakana …