Četiri savjeta kako spriječiti umor tokom zimskih dana

Ukoliko se tokom zimskog perioda borite sami sa sobom kada je u pitanju ustajanje iz kreveta, ako stalno zijevate i posežete za nekoliko šoljica kafe kako biste započeli sa svojim dnevnim aktivnostima, to je siguran znak da patite od hroničnog umora koji se najčešće javlja zimi.

Kako se dani skraćuju, sve češće se budite s manje energije ujutro, posebno kada razgrnete zavjese i vidite da je vani još uvijek mrak. Čak 97 posto Britanaca smatra da su većinu vremena umorni, a dokazi tamošnjih ljekara otkrivaju da 10 posto stanovništva traži lijek za njihov umor.

Dnevna svjetlost

Manjak sunčeve svjetlosti tokom zime može poremetiti delikatnu ravnotežu vašeg cirkadijanskog ritma, koji je poznat kao ciklus spavanja i buđenja. Kada je vani mračno, tijelo proizvodi više hormona melatonina koji u čovjeku povećava potrebu za snom. Otvorite svoje roletne tokom dana ili pokušajte da izlazite vani na prirodnu svjetlost što je više moguće. Čak i lagana šetnja može povećati energiju, smanjiti krvni pritisak i podići raspoloženje.

Spavanje

Svi znamo da premalo spavanja može učiniti da se osjećate loše sljedećeg dana, ali pretjerano spavanje tokom zime također može učiniti da se osjećate tromo ujutro. Može biti primamljivo da budete u hibernaciji kada je napolju hladno i mračno, ali pokušajte da uđete u neke zdrave navike kada je riječ o spavanju. Idite u krevet i budite se otprilike u isto vrijeme svaki dan i težite za osam sati sna tokom noći.

Redovno vježbanje

Zdrava doza jutarnje vježbe može osloboditi endorfin u vašem tijelu, tvar koja ima analgetičko i anksiolitičko djelovanje. Isto tako, vježbanje u kasnim popodnevnim satima također može pomoći da smanjite umor, ali i da poboljšate vaš san.

Zdrava hrana

Umjesto što posežete za kafom, pokušajte prirodno pojačati svoju energiju hranjivim materijama iz hrane. Jedenje integralnih žitarica tokom jutra će vašem organizmu dopuniti B vitamine, koji će pomoći da pretvorite hranu u energiju, a tijelo će vam opskrbiti i ugljikohidratima.

Komentari

komentara