Centrimetri su bitni: Ovo su najbolje vježbe za povećanje svoje visine

Čovjekov rast u prosjeku se završava oko 18. godine ili u ranim dvadesetima. Zbog nepravilnog držanja i premalo fizičkih aktivnosti koje istežu tijelo, često gubimo centimetre visine. Donosimo vam listu vježbi uz pomoć kojih ćete maksimalno istegnuti tijelo i povećati svoju visinu.

1. Preskakanje užeta.

Sjajna vježba za istezanje tijela, pogotovo nogu. Uz to što pomaže kod istezanja, takođe “gradi” mišiće.

2. Plivanje

Aktivnost koja je se smatra vježbom za kompletno tijelo. S obzirom na to da zahtjeva puno zamaha rukama i istezanje cijelog tijela, može vam pomoći da postepeno povećate svoju visinu. Stručnjaci kažu da je za to potrebno minimalno 1 sat plivanja dnevno.

3. Joga poza “kobra”

Jedna od osnovnih poza u jogi idealna je za produživanje tijela zato što tokom izvođenja rasteže kompletnu kičmu. Lezite na stomak, nožne prste i čelo lagano pritisnite na pod, stavite dlanove pored prsa. Savijte laktove i prste držite ravno. Oslanjajući se na dlanove, podignite ramena i prsa s poda.

4. Joga poza “pas koji gleda prema dole”

Kleknite i spustite kukove na pete, pružite ruke u širini ramena daleko ispred sebe. Lagano podižite koljena u vis pokušavajući zadržati u potpunosti ravna leđa, pokušajte pete spustiti na pod. Ruke su ravne, glava je opuštena, ramena široka i udaljena od uha, uvučen stomak i aktivna bedra.

5.'”Viseće” vježbe

Sve vježbe istezanja na šipkama prilikom kojih tijelo visi, takođe, istežu tijelo i ako ih redovno izvodite, možete dodati centimetar svojoj visini.