CECINA LINIJA ZA DESETKU: Kad osjetite glad, popijete ovaj napitak

Poznata pjevačica, Svetlana Ceca Ražnatović, godinama unazad ima liniju na kojoj bi mogle da joj pozavide i mnogo mlađe koleginice.

Kao i druge žene i ona je nekada imala problem sa viškom kilograma, pa je morala da nauči šta i kako treba da radi da bi održavala vitku liniju.

“Nikad nisam imala problem sa kilažom, jer mi je genetika odlična. Medutim, prije izvjesnog vremena počela sam da se gojim. Suočila sam se sama sa sobom i rekla sebi da želim, prije svega, zdravije da živim! Posjetila sam sjajnu nutricionistkinju, koju godinama znam preko zajedničkih prijatelja. Ona mi je stalno govorila: “Dođi, Ceki, da ti samo malo korigujem ishranu”, a ja sam uvijek nalazila izgovore da meni to ne treba. Bila sam ubijeđena da se zdravo hranim, a uz sve to postila sam svaki post. Na kraju sam shvatila da želim promjenu, pozvala sam je i zajedno smo napravile plan po kom se hranim. Pošto obožavam meso i salatu, ishrana mi se bazira na tome – započela je, pa nastavila:

“Prvih nedjelju dana mi je bilo najteže jer je veoma bitno u koliko sati jedem. Nije mi bilo lako da uskladim vrijeme za obroke sa svojim poslovnim obavezama. Naime, između obroka mora da prođe bar tri-četiri sata. Ali poslije je išlo sve lagano. Navikla sam se na taj režim ishrane i sada ne znam kako bih drugačije – objašnjava Ceca.

“Kada mi se jede nešto slatko, pojedem, ali po recepturi nutricionistkinje. Vjerovali ili ne, postoji recept za zdravi voćni puding. Takođe je važno biti umjeren u svemu. I ako pojedete nešto što ne bi trebalo, bitno je da se sutra vratite svom režimu, a ne da govorite: “Od ponedeljka ću”.

Za njenu vitku liniju osim specijalnog načina ishrane odgovoran je i trening, a pošto nije ljubitelj teretane pronašla je ono što joj pomaže da ostane u formi, a da se ne namuči mnogo.

“Pošto nisam ljubitelj vježbanja, pronašla sam najbolji način da ostanem u kondiciji a da ne moram da ostavim dušu u teretani. Otkrila sam čari EMS vježbanja – obučete odijelo kroz koje ide struja. Ti treninzi traju pola sata, radi vam svaki mišić, a rezultati su odlični – otkrila je Ceca.

Ceca je takođe otkrila i kako izgleda jedan njen dan kada je ishrana u pitanju. Naravno svakog dana jede drugačije i raznovrsno, ali se trudi da sve što pojede bude zdravo i izbalansirano.

Doručak: Ovsene pahuljice sa voćem i čija sjemenom

Ručak: Orada i zelena salata

Večera: Potaž od bundeve

TRIK SAVJET: Ukoliko osjetite glad, popijte čaj od đumbira jer on daje osjećaj sitosti.