BRZIM HODANJEM DO VITKE LINIJE: PRETVORITE SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI U KARDIO TRENING

Iako su trčanje, biciklizam visokog intenziteta i energični aerobik učinkovite kardio aktivnosti, ne treba izostaviti ni jednostavnu, ali efikasnu svakodnevnu aktivnost, a to je brzo hodanje.

Brzo hodanje je odličan kardio trening koji se može izvoditi u zatvorenom prostoru ili na otvorenom, u bilo koje doba dana ili noći. Sve što vam je potrebno za ovu izuzetno korisnu aktivnost je par udobnih cipela i motivacija da počnete.

Brzi hod je jedan od najlakših i najefikasnijih kardio treninga. I, što je najbolje, vjerovatno već imate sve što je potrebno za početak.

Ključ za postizanje odličnog vježbanja uz brzo hodanje je održavanje ritma koji vašem srcu i plućima pruža zahtjevnu vježbu, ali ne toliko napornu da ne možete izdržati. Jedan od načina da utvrdite da li dovoljno brzo hodate jeste mjerenje brzine otkucaja srca.

Siguran ritam srca tokom vježbanja, za većinu odraslih, iznosi 50-85 posto maksimalnog broja otkucaja srca.

Prema Američkom udruženju za srce ciljna brzina otkucaja srca tokom vježbanja umjerenog intenziteta iznosi 50-70 posto maksimalnog broja otkucaja.
Brzina otkucaja srca tokom energične aktivnosti iznosi 70-85 posto vašeg maksimalnog broja otkucaja srca.

Vaš maksimalan broj otkucaja srca je 220 otkucaja u minuti. Dakle, za 40-godišnju osobu to bi bilo 220 – 40 = 180 otkucaja u minuti.

Osim pojačavanja kardiovaskularne kondicije, hodanje ima još nekoliko prednosti. Uobičajena rutinska šetnja može vam pomoći da smanjite rizik od srčanih bolesti, moždanog udara i dijabetesa, poboljšate protok krvi, upravljate visokim krvnim pritiskom, poboljšate nivo holesterola, kontrolišete nivo šećera u krvi, gradite jače mišiće i kosti, držite svoju težinu pod kontrolom, poboljšate svoj san, povećate nivo energije, poboljšate rad mozga…

Brzo hodanje smatra se vježbom umjerenog intenziteta. Trčanje je, s druge strane, mnogo izazovnija aktivnost i smatra se vježbama jakog intenziteta. Naravno, trebate imati na umu da je potrebno duže hodati kako biste sagorjeli više kalorija i postigli neke druge prednosti koje proizilaze iz trčanja.

Ako jednostavno nemate dovoljno kondicije za trčanje, imate probleme sa zglobovima, povredama ili bolovima u leđima, hodanje može biti bolja opcija za vas. Hodanje ostavlja manje napora na zglobove i stopala nego trčanje.

Komentari

komentara