Brokula je riznica vitamina, jedite je za vitkost i vitalnost!

Ovaj režim ishrane može da pomogne da se na zdrav način, za kratko vrijeme izgubi veći broj kilograma, nego što je to slučaj sa većinom drugih dijeta. Osim što pomaže da se kilogrami brže izgube, brokula može da poboljša celokupno zdravlje i podstakne vitalnost.

Ovo povrće sadrži velike količine minerala, ali je takođe i jedan od najboljih izvora kalcijuma. Sadrži dvostruko više vitamina A i C nego pomorandža, mnogo B vitamina, magnezijuma, mangana, selena, cinka, gvožđa, kalijuma, vlakana i folne kiseline. Osim brokule, i ostale namirnice koje se nalaze na listi ove dijete takođe su dobar izvor vitamina C. Ovaj vitamin doprinosi ubrzavanju metabolizma, što dalje igra važnu ulogu u procesu topljenja masti u organizmu.

Tokom trajanja režima ishrane, ukoliko vas uhvati glad, dodatni savjet je da pojedete manju količinu sirove brokule, koji ima blaži i svježiji ukus nego kuhani. Možete da ga dodate u miješanu salatu, zajedno sa paradajzom, krastavcima, svježim kupusom, rotkvama i svježim karfiolom.

PRVI DAN

Doručak: 200 g brokule, 50 g ražanog hljeba, šoljica nemasnog jogurta ili mlijeka

Ručak: 250 ml nemasne pileće supe, 150 g piletine (kuhane ili pečene bez masnoće), 150 g brokule kuhanog na pari

Večera: 250 g brokule začinjenog bijelim lukom i sa malo maslinovog ulja, dvije mekvee (sirove ili kuhane na pari)

DRUGI DAN

Doručak: 200 g brokule i paprika, sirovo ili dinstano na maslinovom ulju

Ručak: 100 g tune ili kuhane piletine, 150 g brokule – kuhane na pari ili dinstanog na luku i maslinovom ulju, dva srednje velika paradajza

Večera: Isto kao i doručak, dodati bijeli luk

TREĆI DAN

Doručak: Dvije kašike ovsenih pahuljica prelivenih čašom nemasnog jogurta (ostavite ih da se natope preko noći u frižideru)

Ručak: Salata od 100 grama rotkvica i 100 grama zelene salate, čorba od povrća, 150 grama grilovane ili kuhane ribe

Večera: Salata od 100 grama rotkvica i 100 grama rukole, porcija kuhanog spanaća i čaša limunade

ČETVRTI DAN

Doručak: 100 g nemasne šunke (po mogućnosti ćureće ili pileće), 100 g brokule, nemasni jogurt

Ručak: 200 g brokule, 100 g nemasnog kravljeg sira, kriška ražanog hljeba

Večera: 150 g nemasne govedine (junetine ili teletine) kuhane ili pečene bez masnoće, 150 g brokulaja

PETI DAN

Doručak: 150 g brokule, dvije mrkve (sirove ili kuhane na pari), šoljica nemasnog jogurta ili mlijeka

Ručak: 150 g brokule, 150 g ribe ili piletine (kuhane ili pečene, začinjene sa malo maslinovog ulja), kriška ražanog hljeba

Večera: 200 g brokule, krompir, kuhan u kori

Komentari

komentara