Brojne zdravstvene koristi: Zašto biste dan trebali početi šetnjom

Kada se ujutro probudite, šetnja vam možda nije na prvom mjestu. Ali započinjanje dana šetnjom – bilo u vašoj ulici ili prilikom odlaska na posao ili školu – može tijelu pružiti brojne zdravstvene koristi.

Započinjanje dana šetnjom može vam dati više energije tokom dana, posebno ako šetate na otvorenom. Istraživanje pokazuje da su odrasle osobe koje su hodale 20 minuta na otvorenom osjetile više vitalnosti i energije od onih koje su hodale 20 minuta u zatvorenom prostoru.

Drugo ispitivanje na dvadesetak žena koje su se osjećale neispavano potvrdilo je da 10 minuta hoda uz stepenice daje jači osjećaj energije od šoljice kafe

Sljedeći put kada zatrebate nalet jutarnje energije ili se osjećate umorno nakon buđenja, možda ćete poželjeti da prošetate.

Postoje i fiziološke koristi jutarnjeg hodanja. Šetnja može:

poboljšati samopoštovanje
podići raspoloženje
smanjiti stres
smanjiti anksioznost
smanjiti umor
olakšati simptome depresije ili smanjiti rizik od depresije.

Za najbolje rezultate pokušajte hodati bar 20 do 30 minuta tokom najmanje pet dana u sedmici.

Jedna od prednosti jutarnje šetnje je da ćete time uspjeti realizirati preporučenu dnevnu fizičku aktivnost – prije nego što vas bilo kakve druge porodične, poslovne ili školske obaveze izbace iz kolosijeka.