BROJNE ZDRAVSTVENE KORISTI: Zašto bismo što češće trebali jesti grah?

Mnogi nutricionisti će vam preporučiti da u svoj meni, bar jednom sedmično, obavezno uvrstite grah. Ne samo što je bogat vlaknima i bjelančevinama, već je vrlo zasitan i može se kombinovati u brojnim jelima s različitim začinima i načinima pripreme.

Grah je dobar izvor željeza, magnezija, kalija, cinka i folne kiseline, naglašavaju nutricionisti.
Zahvaljujući samo jednom obroku graha, dobit ćete moćnu dozu najvažnijih hranjivih tvari i poboljšati njihovu probavu.

Ne pridonose samo probiotici zdravlju crijeva, važnu ulogu igraju i prebiotici (hrana probiotskih bakterija). Grah sadrži velik udio tzv. rezistentnog skroba, koji je od velikog značaja u regulaciji tjelesne težine. On se, poput vlakana, teže probavlja, a predstavlja hranu dobrim bakterijama u crijevima koje se hrane njime. Osim što poboljšava imunitet, grah reguliše probavu i usporava porast nivoa šećera u krvi.


Grah je izvrstan izbor i pomoć ako želite izgubiti koji kilogram, jer je pun bjelančevina i vlakana koji pružaju osjećaj sitosti. Grah je zdrav i za srce, zahvaljujući sadržaju vlakana i folne kiseline (vitamina B9).