Brazilska dijeta za vitku liniju: Za mjesec dana i do 12 kg manje!

 Pitate se kako to da trenutno tri svjetska top modela dolaze iz Brazila. Naime geni su najzaslužniji za savršen izgled Giselle Bündchen, Adriane Lime i Alessandre Ambrosio, ali možda i brazilski način prehrane

 

U posljednje svijet je totalno „otkačio“ za popularnom Brazilskom dijetom koja ne garantuje besprijekoran izgled ljepotice kakva je Adriana Lima, ali će vam itekako pomoći da se brzo riješite suvišnih kilograma. Ljeto je skoro na izmaku, ali to ne znači da je prekasno da dotjerate liniju i budete zadovoljni odrazom u ogledalu.

Brazilska dijeta je bogata voćem i povrćem, a najvažnije pravilo je da morate pojesti pet obroka na dan.

Naravno, osim pravilne ishrane, preporučuje se i dgovarajuća tjelesna aktivnost poput 30 minutne vožnje bicikla na dan, ili trčanja. S tim režimom prehrane i vježbanja može se skinuti i do 12 kilograma u mjesec dana!

Ovisno o željenoj liniji te mogućoj izdržljivosti, dvije su vrste Brazilske dijete – kratka (2 sedmice) i duga (4 sedmice). Kako prema nutricionistima kraća verzija nije preporučljiva zbog zdravlja jer je siromašna mineralima i vitaminima preporučujemo vam jelovnik za dužu verziju. Sadrži određene obroke za svaki dan u sedmici – s tim da svaku sedmicu tokom mjesec dana krenete ispočetka.

Ponedjeljak

Doručak: 1 naranča, 1 banana i 1 šoljica soka od naranče.

Međuobrok: 1 čaša soka od naranče i 1 komad tosta.

Ručak: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća.

Večera: 100 grama kuhane ribe, 100 grama salate od sirovog povrća

Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i pola komada tosta.

Utorak

Doručak: 1 meko kuhano jaje i 1 šoljica soka od jabuke.

Međuobrok: 1 mali komad tosta i 1 čaša soka od jabuke.

Ručak: 100 grama kuhanog mesa, 2 kuhana krompira i 4 lista zelene salate.

Večera: 200 grama kuhane ribe, 1 tvrdo kuhano jaje, zelena salata i zeleni grašak.

Prije spavanja: 1 šoljica soka od jabuke i 1 tost.

Srijeda

Doručak: 1 šoljica nemasnog mlijeka i 1 komad tosta.

Međuobrok: 100 grama nemasnog sira.

Ručak: 100 g riže, 150 grama salate od svježeg kupusa s preljevom od 1 limuna i malo peršuna

Večera: 100 g kuhanog mesa, 1 jabuka i 4 lista zelene salate.

Prije spavanja: 1 šoljica soka od jabuke i 1 mali komad tosta.

Četvrtak

Doručak: 1 šoljica soka od ananasa i 60 g ananasa.

Međuobrok: 1 šoljica soka od ananasa i 1 mali komad tosta.

Ručak: 100 g kuhanog mesa, mali komad sira i jedna naranča.

Večera: 2 kuhana krumpira, 150 grama salate od svježe izribane mrkve s malo ulja.

Prije spavanja: 1 šoljica soka od ananasa i 1 komad tosta.

 

 Petak

Doručak: 1 čaša soka od jabuke i 1 mali tost.

Međuobrok: 1 jabuka i 1 naranča.

Ručak: 150 grama kuhane ribe i 2 male kuhane mrkve.

Večera: 1 tanjir supe od povrća i mali komad kruha.

Prije spavanja: 1 čaša soka od naranče i 1 mali komad hljeba.

Subota

Doručak: 1 čaša soka od jabuke i 1 komad tosta.

Međuobrok: 150 grama kuhane naribane salate od cikle s malo biljnog ulja.

Ručak: 1 tanjir supe od povrća ili pak gljiva te 1 mali komad hljeba.

Večera: 100 grama prženih gljiva i 100 grama salate od sirovog povrća.

Prije spavanja: 1 šoljica soka od jabuke i 2 keksa.

 Nedjelja

Doručak: 1 banana i 1 šaka grožđica.

Međuobrok: 1 čaša soka od mrkve i 1 mali komad tosta.

Ručak: 100 g kuhanog mesa, 100 grama salate od svježeg kupusa, zeleni luk i sok od 1 limuna.

Večera: 1 tanjir povrća ili supa od gljiva, 100 grama voća i 4 lista zelene salate.

Prije spavanja: 1 čaša soka od jabuka i 2 sušene smokve.

 

 

Komentari

komentara