Bolan i ukočen vrat: 3 VJEŽBE SA PEŠKIROM; BOL I NAPETOST NESTAJU! (VIDEO)

Fizijatri imaju efikasno rješenje; ovo je najjednostavniji način da se oslobodite napetosti u mišićima!
Nepravilno držanje i sjedenje, nošenje teških torbi, sve su to okidači bola u vratnom i ramenom dijelu koji često postaje hroničan problem. Svako ko se nekad susreo sa ovim bolom zna u kolikoj mjeri utiče na normalno funkcionisanje tokom dana.

Dobra vijest je da fizijatri imaju efikasno rješenje za ovoj problem. Uz ove vježbe brzo ćete zaboraviti na bolove, a sve što vam je potrebno za izvođenje je jedan peškir. Ove vježbe ne samo da će ukloniti bol, već će spriječiti dalje pojavljivanje. Uz ova 3 poteza, oslobodićete se tenzije koja se nakupila u vratu i ramenima.

Vježba broj 1
Postavite peškir oko vrata i lagano naslonite glavu. Držite rukama uglove peškira u povucite na gore, pa zadržite u tom položaju i nakon toga se vratite u početni položaj. Ovaj potez ponovite 5 puta sa zadržavanjem od 15 sekundi.

Čim počnete da radite ovu vježbu osjetiti ćete olakšanje u vratu.

Vježba broj 2
I ova vježba se izvodi na sličan način, s tim što ćete glavu pomjerati prvo u lijevu , a nakon toga na desnu stranu uz pomoć peškira. Ovako ćete dodatno da istegnete mišiće.

Vježba broj 3
Postavite peškir oko vrata i pomjerajte glavu gore-dole. Na taj način ćete uraditi blagu masažu i povećati protok krvi.

Nakon nedelju dana izvođenja ovih vježbi, mišići će početi da zauzimaju novi položaj i da se polako opuštaju, a samim tim i bol nestaje, kažu fizijatri.

U video prilogu pogledajte kako se izvode ove vježbe:

Komentari

komentara

error: Content is protected !!