Bodovna dijeta garantira gubitak i do pet suvišnih kg nedjeljno

Bodovna dijeta, naizgled, može da zavara: Dozvoljeno je sve, nema prevelikog lišavanja, ali… treba ostati u okvirima zadatih bodova i kombinacija obroka – što ponekad zna biti jako teško i zahtjevno. Ova dijeta inače spada u “brze” dijete i gubitak kilograma se kreće oko 5 kg za nedjelju dana

Kod “Bodovne dijete” sve što treba da radite je da poštujete pravilo da u okviru jednog dana imate na raspolaganju određeni broj bodova i ništa preko toga. Kako ćete kombinovati obroke to je vaša stvar ali se morate zadržati u okvirima dozvoljenih bodova za jedan dan (18 – 20 bodova). Možete čak i da “štedite” pa recimo jedan dan pojedete namirnica u vrijednosti od 15 bodova, a sutradan razliku nadoknadite na nekoj zabavi.

Veoma je važno da se na vašem jelovniku bar tri puta nedjeljno nalazi riba. Zahvaljujući bjelančevinama i zdravim masnim kiselinama, riba je jedna od najboljih namirnica u ishrani i istovremeno borbi protiv gojaznosti. Ne nosi puno bodova, a obiluje zdravim sastojcima. Nemojte se lišavati ni “masne”, plave ribe (tunjevina, losos) jer sadrži samo korisne masnoće.

Sve u svemu vrijedi probati. Ako se upustite u ovu avanturu, zgodno je da imate notes pri ruci i bilježite poslije svakog obroka koliko ste bodova uzeli. Slijedi lista bodova i pratećih obroka koji ih nose:

Doručak – 3 ili 4 boda

3 boda: 1 narandža, cijela ili iscijeđena, 1 tanka lepinja s jogurtom, posoljena i pobiberena, s nekoliko tankih kriški krastavaca, čaj ili kafa

3 boda: osvježavajuća voćna salata (narandža, grejpfrut, kivi), 3 šnite pečenice s malo nemasnog sira, čaj ili kafa

3 boda: griz od obranog mlijeka (2 dl), suho grožđe (20 g), čaj ili kafa

3 boda: 1 banana, šoljica šlaga (od obranog mlijeka), čaj ili kafa

4 boda: 2 kriške integralnog hljeba (40 g), kašičica maslaca i 2 kašičice pekmeza, jedan ili dva kivija, čaj ili kafa

4 boda: čaša soka od narandže, palačinka s malo džema, čaj ili kafa

4 boda: 2 kriške hljeba (60 g), 2 kriške otopljenog nemasnog sira, 1 grejpfrut, čaj ili kafa

4 boda: dvopek s marmeladom, šoljica obranog mlijeka, dva kivija, čaj ili kafa

Šest ručkova po vašem izboru

6 bodova: komad bijele ribe na lešo, činija zelene salate ili cvekle sa sirćetom i uljem, krem od vanile s karamelom i jedna kruška

6 bodova: salata od paradajza sa kašičicom maslinovog ulja i lukom, parče kuhane piletine (bijelo meso) sa kašičicom margarina, 2 kašike pire-krompira, 3 mandarine

6 bodova: 1 parče kuhane ribe, činija šampinjona, 2 barena krompira ili 4 kašike kuhanog pirinča, 1 voćni jogurt

8 bodova: čaša vina, 10 g krekera, list pečen na malo maslinovog ulja, prokelj kuhan na pari, 2 manja krompira, 1 kugla sladoleda

8 bodova: 1 parče lososa na žaru sa kašičicom tartar umaka, 2 kašike kuhanog pirinča, 1 kašika pavlake (od obranog mlijeka), 1 breskva ili jabuka

8 bodova: 1 nadjeven paradajz (sa nemasnim sirom), zečiji but, sataraš sa kašičicom ulja, 4 kašike palente, 1 kriška svježeg ananasa

Lagane večere

6 bodova: 1 tanjir supe od povrća bez tjestenine, 1 biftek na žaru (otkloniti masnoću), 4 kašike tjestenine , činija kompota

6 bodova: lazanje s tikvicama i sirom, 1 jaje, kriška hljeba, zelena salata sa 2 kašičice vinegreta (ulje + sirće + začini), činija smrznutih borovnica ili kupina

8 bodova: krastavac sa 2 kašičice pavlake, 1 kriška hljeba, 1 juneća šnicla od buta (60 g), 6 kašika pasulja, 1 kruška ili jabuka

8 bodova: supa od povrća sa kašičicom pavlake, bareno povrće (po izboru), 1 viršla i 2 šnite nemasne kuhane šunke, 1 voćni jogurt

8 bodova: 1 teleća šnicla pečena na kašičici margarina, 250 g graška sa šargarepom, čaša vina

Dodatne napomene

U slučaju gladi neka od sljedećih užina će pomoći i donijeti svega 2 boda:

 1 integralna kifla
 1 kruška prelivena sa 15 g otopljene čokolade
 2 manje palačinke sa 2 kašičice pekmeza
 1 kriška hljeba s malo maslaca
 1 parče pite od sira
 1 manji čokoladni kolač

Namirnice sa 0 bodova

Od luka u salati do kašičice pavlake na šnicli, sve to ne nosi nijedan bod, pod uslovom da ne uzimate više od 3 kašičice na dan!

Kašičica parmezana = 0 bodova

Kašičica voćnog sirupa = 0 bodova

Kašičica svježeg šlaga = 0 bodova

Kašičica džema = 0 bodova

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!