Bez gladi i tegova a pet kilograma manje!!

 

Dijeta temeljena na proteinima na glasu je kao vrlo isključiv način prehrane u kojem su zabranjene i namirnice poput voća i mlječnih prerađevina, premda su bogat prirodan izvor vitamina i minerala. Je li uopće moguće živjeti bez ovih vrsta namirnica, i što se događa u nšem organizmu ako ih ne uzmemo?  Izlučit će se višak tekućine iz ogranizma,masne naslage će se početi topiti, a obujam želuca smanjiti.

Već nakon prve sedmice osjećat ćete se odlično i poletno.

Usto, ova dijeta je idealna za sve one koji ne mogu zamisliti život bez mesa, a posebno osobe koje su krvne grupe  0 ( prirodni mesojedi) i koji inače ne jedu puno hljeba i tijesta. Prije dijete svakako kontaktirajte doktora i pitajte ga postoji li neka zapreka za držanje ove dijete. U prvoj sedmici trebali biste izgubiti najmanje pet kilograma.  Kako početi??

Dijetu počinjete u ponedjeljak. Naime od ponedjeljka je lakše brojati sedmice. Jedite isključivo namirnice koje volite, povrće koje najviše volite, meso, začine. Kad kuhate pripremajt ukusne obroke,( omiljeno povrće pomijepajte s mesom koje često jedete), sve začinite, i skuhajte malo veću količinu za cijeli dan. Jedite kad god osjetite glad i od hrane koja je navedena kao dopuštena.

Dopuštene namirnice

Sljedeća skupina namirnica u razumnim količinama pridonosi gubitku suvišne vode u organizmu, topljenju masnog tkiva i uspostavljanju idealne ravnoteže u organizmu.

Meso

Tokom ove dijete možete pojesti do nekoliko odrezaka mesa: junetinu, piletinu, teletinu, svinjetinu, janjetinu, potom meso guske, patke, puretinu, sve vrste jertica i divljač. Mesne komade jedite bez dodatnih kaloričnih umaka i nikako ne pohano u dubokoj masnoći. Meso neka bude kuhano, pečeno ‘na naglo’ ili najbolje, na grilu. Možete jesti čvarke, kobasice ( naravno bez hljeba), sušeno meso, sve vrste suhomesnatih narezaka kojima otklonite masne rubove. No, izbjegavajte hrenovke i mesne prerađevine koje sadrže dodatke tipa škrob, soja…

Riba

Jedite sve vrste ribe: morske, slatkovodne i sve vrste ribljih konzervi ( tunjevina, sardine, skuše, može i riba s povrćem).Ribu jedite bez hljeba i slobodno konzumirajte maslinovo ulje kojim ćete preliti povrće na tanjiru. Preporučuje se , posebno za kontinentalce, jesti puno slatkovodne ribe, kao što je pastrva i šaran.

Salate

Izvori minerala i vitamina u ovoj se dijeti kriju u povrću. Zato ne zaboravite jesti velike količine salata. Preporučuje se svježa zelena salata, paprike svježe ili pečene, paradajz, krastavci, svježi ili kiseli kupus, cvekla, salata od morskih plodova, salata od luka, radič zeleni ii crveni, špinat svježi ili na salatu.

Sve salate možete začiniti uljem, octom, solju, biberom, ajvarom, a izbjegavajte gotove preljeve i majoneze. Ne volite li meso i želite li jesti više salata. A možete ih obogatiti komadićima mesa ili kuhanim jajima.

 

Povrće

Preporučuje se karfiol, blitva, špinat, poriluk, kelj, kupus, rtičoke, patlidžan, mrkva, peršun, celer, kisela repa, prokulice, rotkvice. Povrće pripremajte na sve načine osim prženo u dubokom ulju, a servirajte ga kao prilog. Zpamtite da u grupu povrća koje možete jesti ne spada krompir, koji se teško probavlja, i da prilikom pripreme povrća izbjegavate zaprške. Tokom zimskih  mjeseci prijat će vam lagana variva koja mogu biti izdašni prilozi uz mesne odreske.

Šta piti?

Uz nezaobilaznu dnevnu količinu vode ( preporučuje se oko dvije litre svaki dan), dozvoljeno je popiti i mineralnu vodu, tonik bez šećera. Za razliku od mnogih dijeta, u ovoj je dopušteno i popiti i koju čašu vina- pola litre bijelog vina ili gemišta, ali tek šestog dana od početka dijete. Prije toga pijte prirodnu limunadu.

Apetit i vježbanje

Uz ovu dijetu nećete biti gladni, ne morate jesti samo tri puta na dan, ne trebate vagati hranu i posebno spremati obroke, ne morate piti tablete ili čajeve za smanjenje apetita, ne trebate grozničavo gimnasticirati, niti ići na akupunkturu. No ne zaboravite da koža s vremenom gubi tonus, a ako morate skinuti do 20 kilograma, velika je vjerovatnost da će se zbog manjka elastičnosti i neugledno naborati. Stoga – vježbajte ! Preporučujemo pilates, šetnje, hodanje u prirodi. Padne li snijeg, izađite van i priuštite si dva sata grudvanja..

Zabranjena hrana

Strogo je zabranjeno unošenje ugljikohidrata. U tu skupinu proizvida spadaju sljedeće namirnice: sve vrste kruhova, čak i integralni štapići od lisnatog tijesta, krompir, bijelo, kukuruzno i integralno brašno, riža, leća, grah, grašak, krušne mrvice. Nipošto n jedite pohno meso, tjesteninu, kikiriki, bademe, ljesšnjake, hrenovke. Izvor kalorija su i sve vrste mliječnih proizvoda, kao što su mlijeko, maslac, kiselo i slatko vrhnje, jogurt, kefir, razni pudinzi, margain, šlg, sladoled. Ne smijete se nagraditi niti jednim sltkim zalogajem, dakle izbacite sve vrste kolača, šećer, čokoladu, sladoled, razne slatkiše i slane grickalice. Izbjegavajte sve vrste sireva i voće.

Ne zaboravite vitamine !

Da biste nadoknadili dnevnu potrebu organizma za mineralima i vitaminima, posebno zato što ste iz prehrane izbacili voće i mliječne proizvode, a u dogovoru s lječnikom pojačajte dnevni unos minerala i vitamina. Preporučuje se da uzimate vitamine svaki dan od početka dijete :  po jednu tabletu vitamina C, vitamina E, kačlcija, magnezija i cinka.Na unos vitamina i minerala treba posebno paziti tokom promjene godišnjih doba kad je organizam slabiji i treba mu vremena da se privikne na klimatske promjene. Zato i prije dijete pripremite organizam na novi režim mršavljenja.

Koliko kila – toliko dana

Ovu dijetu možete držati onoliko dana koliko želite skinuti.No, nemojte pretjerivati.Postavite si razborite ciljeve: po indeksu tjelesne mase, visini i težini i tek onda napravite prvi korak.Najprije se dobro pogledajte u ogledalo i zanemarite nesavršenosti u građi tijela koje ste naslijedili genima. Naime, ako ste ‘kruška’ tip, dakle imate jače bokove a sitniji torzo, takva će vam biti figura i nakon dijete. Jednako vrijedi i za druge tipove.

Zamke?

Iako djeluje strogo, ova dijeta nije opasna po zdravlje ako se pridržavate uputa. Kao u svakoj dijeti, najteže je izdržati prvih šest dana kada se organizam riješava suvišne vode a želudac navikava na manje količine hrane.

 

(aura.ba)

Komentari

komentara