ANTICELULIT POZA ZA MLAĐI I VITALNIJI IZGLED KOŽE

 Nezadovoljni ste izgledom vaših butina i zadnjice? Iako pazite na prehranu i trenirate, celulit je i dalje prisutan? Joga ima rješenje!

Niste sigurni kada ili kako tačno se to dogodilo, ali čini vam se da je tzv. narančina kora zaposjela vaša bedra i zadnjicu? Na svu sreću postoji odličan, jeftin i zdrav način kako ponovo dobiti glatku, čvrstu i zategnutu kožu – joga.

 Višestruke koristi

Osim što je korisna za opuštanje, joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita. Studije na Harvardskom sveučilištu dokazale su kako je vježbanje joge najefikasniji način za poboljšanje protoka limfe, za eliminaciju toksina i smanjenje zadržavanja tekućina u tijelu.

Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definišu se i povećavaju mišići, a sve se to odražava na opštem stanju tijela koje se doima, a to zaista i postaje, mlađe i vitalnije.

Uz to joga poboljšava cjelokupnu muskulaturu tijela i jača imunološki sistem.

Uz izvođenje čišćenja tijela tj. detoksikacije, poboljšano zdravlje i ljepota fizičkog tijela postat će zapravo ogledalo unutrašnje čistoće i mira, a unutrašnje zadovoljstvo je to koje ženi daje onaj poseban sjaj i ljepotu koju ne može umanjiti niti trag celulita.

Od nekoliko poza joge koje su dobre za ovu svrhu, donosimo vam najefikasniju.

Kako se izvodi vježba

Svakodnevno praktikujte sljedeću pozu (možete kombinovati i s drugim joga pozama) oko 20 minuta kako bi vidno popravili stanje. Ako ne možete svakodnevno, vježbajte barem 20 minuta tri puta sedmično.

Kombinujte s jogom, trčanjem i vježbama snage (čučnjevi, iskoraci). Ako imate vremena, ubacite i kratku samomasažu kritičnih zona na suho (suha četka ili frotir) ili nekim omiljenim uljem ili kremom.

Vježbu treba raditi što je smirenije i sporije moguće.

Zauzmite stav uskog raskoraka.

Stavite ruke na kukove, desnu nogu savijte u koljenu te je podignite prema gore.

Laganim pokretima, dvadeset puta gurnite petu prema plafonu.

Kada završite s podizanjem pete prema gore, desnom rukom se uhvatite za desni skočni zglob.

Povucite nogu što više prema gore, istovremeno podižući gornji dio tijela i lijevu ruku uvis.

U tom položaju ostanite dvadesetak sekundi pri tome vodeći računa o pravilnom disanju.

Duboko ritmično disanje pri izvođenju položaja potiče hormonalnu ravnotežu te donosi veću količinu kisika u tijelo, koji je neophodan u borbi protiv sagorijevanja masnoća.

Vratite se u početni položaj te vježbu ponovite i na drugoj nozi.

error: Content is protected !!