Ako na ovom testu sakupite manje od osam poena, teško da ćete živjeti duže od narednih šest godina!

Saznajte da li će vam vam životni vijek biti duži ili kraći uz pomoć test vježbe „Sjedi – ustani – sjedi“. Kako tvrdi brazilski ljekar Klaudio Gil Araujo, ova naizgled jednostavna vježba otkriva u kakvom vam je zapravo stanju tijelo, a istraživanja pokazuju da otkriva i životni vijek! 


Sjedi. Ustani. Sjedi. Zvuči jednostavno, ali ovo je vježbica koja će vam pokazati u kakvom ste zapravo zdravstvenom stanju.
Ova vježbica mjeri nivo fleksibilnosti i snage vašeg tijela, i može da predvidi da li će vam životni vijek biti duži ili kraći od prosječnog – barem tako tvrdi brazilski ljekar Klaudio Gil Araujo.

On ovaj test koristi na profesionalnim sportistima, ali i na običnim pacijentima. Jer svima je za duži životni vijek potrebna fleksibilnost i snaga.

Araujo kaže da je primijetio da mnogi njegovi pacijenti, naročito stariji ljudi, imaju problem kada treba da se sagnu da nešto podignu. To je indikator izgubljene fleksibilnosti, a kako ljudi stare, tako gube i mišićnu masu što povećava rizik od opasnih padova.
Zato je smislio ovaj test kako bi ljudima pokazao koliko je nedostatak aktivnosti zapravo opasan.

Araujo je sproveo i opsežno istraživanje u kome je učestvovalo nešto preko 2.000 pacijenata u rasponu godina od 51 do 80. Rezultate je objavio u časopisu “European Journal of Cardiology”, a rezultati kažu da ljudi koji su dobili manje od osam poena na testu imaju duplo više šansi da umru u narednih šest godina u odnosu na ljude koji su osvojili više bodova.

KAKO URADITI TEST?
Stanite uspravno i bosi. Obucite udobnu i široku odjeću i postarajte se da oko vas nema nikakvih predmeta.

Bez ikakvog oslanjanja spustite se u sjedeću poziciju i zauzmite turski sjed.

Sada, ponovo bez upotrebe ruku, podlaktica ili bilo kakvog oslanjanja ustanite.

BODOVI
Dva osnovna pokreta – sjedanje i ustajanje se ocjenjuju na skali od jedan do pet, pri čemu se po jedan poen oduzima svaki put kada za oslonac koristite ruku, koljeno, podlakticu ili bilo koji drugi dio tijela. Po pola poena oduzima se za gubitak ravnoteže. (discovermagazine.com)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!