4 savjeta da brzo pobijedite nervozu!

Biti nervozan nikada nije lako, ni zabavno. Možete osjetiti lupanje srca, znojenje dlanova, a možete se osjećati potresenim i izvan kontrole. Sve što trebate učiniti kako biste se smirili. U takvim situacijama najbitnije je sjetiti se da smo svi ponekad nervozni. Naravno, vrlo je važno, gotovo ultimativno da imate kontrolu nad svojim umom i tijelom. Ako imate pravilan stav i trikove koji vam mogu pomoći za smirenje, moći ćete se riješiti nervoze u kratkom roku.Evo savjeta:

1. Stvorite naviku pravilnog disanja.

Osobe koje vježbaju jogu manipuliraju svojim disanjem, kako bi umirili um. Dugo, mirno disanje šalje poruku našem umu i tijelu da je sve u redu. Kratko, oštro disanje čini suprotno. Pravilnim disanjem, možete uticati na to kako se vaše tijelo osjeća.

Zatvorite oči i usporite disanje, kako biste opustili um i tijelo.Svoje disanje možete regulirati brojanjem do određenog broja uz ponavljanje rečenice: „Sad udišem, sad izdišem.“

2. Preusmjerite pažnju

Iako ne možete ignorirati svoje strahove i brige zauvijek, ako mislite da nema pametnijeg rješenja osim još veće brige, tada bi bilo dobro da se zaokupite nečim drugim, barem na neko vrijeme. Bavite se nečime što će vas odmaknuti od briga i umiriti vas, kao npr.: čitanje, plesanje, pjevanje, itd.

3. Brojite unazad od 50

Ako se skoncentrirate samo na brojke i ništa više, ponavljajući jednu nakon druge, osjetit ćete da se vaše disanje vraća u normalu, te ćete se uskoro opustiti još više. Ako ste u javnosti, možete odbrojavati u glavi. Ako odbrojavanje od 50 do 1 ne uspije, brojite od 1 do 50. Tako ćete imati više vremena za smirenje.

4. Vježbajte jogu ili fitnes

Istraživanja pokazuju da ćete se od vježbe osjećati zdravijima i zadovoljnijima, ali da ona može pomoći smirenju. Pokretanjem tijela možete se riješiti nervozne energije, te se osjećati u većem balansutijekom ostatka dana. Samo 30 minuta vježbe dnevno može imati veliki utjecaj na način na koji promatrate svoj život i kako se ponašate u socijalnim situacijama.

  Otpustite ideju da nervoza ima pozitivne efekte

Mnogi ljudi razviju rutinu ekstremne nervoze zato što misle da im pomaže ili da poboljšava njihov nastup. Na kraju krajeva, biti nervozan je samo vrijeme koje ste potrošili, a mogli ste se osjećati bilo kako drugačije!

Osjećaj nervoze koji vas prati uz misli da će se u bliskoj budućnosti odviti najgori mogući scenarij, ne dovodi do pozitivnih posljedica. Nećete biti više spremni ni za što, samo ćete izgubiti dragocjeno vrijeme tijekom kojeg ste mogli uživati.

 

 

 

 

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!