20 savjeta Dženifer Lopez o fitnesu i ishrani koje vrijedi usvojiti!

Od nje možemo puno toga da naučimo

 

Iako ima 50 godina, na izgledu mogu da joj pozavide i mnogo mlađe devojke. Njen način života je prilično zdrav, a ona je disciplinovana, pa rijetko kad krši pravila.

Ovim principima se Dženifer Lopez vodi, a mi možemo da zaključimo da definitivno imaju efekta. Ove savjete vrijedi usvojiti.

Trbušnjaci su njena svakodnevna rutina

Ne prođe ni jedan dan da ne odradi barem 3 serije po 50 trbušnjaka. Uvijek uspe da nađe nekoliko minuta vremena da odradi ovu vježbu koja je, kako kaže, zaslužna za njen savršeno oblikovan stomak.

Izazovi sebe

Dženifer i njen vjerenik praktikuju vrlo često 10-o dnevne izazove tokom kojih se odriču svega što goji. “Sve što ima puno šećera ili ugljenih hidrata, ne dolazi u obzir”, objasnila je ona.

Fotografišite svoj napredak

Ona s vrmena na vrijeme napravi fotografiju kako bi mogla da vidi napredak. Kaže da ovaj trik motiviše i daje snagu da nastavi dalje.

Ples oko šipke

Kaže da je ovo najbolj vid treninga. Osim što sagorjeva nevjerovatan broj kalorija, vrlo je i zabavno.

Izbjegavajte hranu punu aditiva

Koliko god da je moguće, ona se trudi da izbjegne hranu koja u sebi sadrži rafinisani šećer i druge aditive. Organska hrana je nešto čega se pridržava.

Kafa bez kofeina je njen izbor

Dženifer tvrdi da godinama nije unijela kofein u organizam.

Alkohol je za nju zabranjen

Sebi dozvoli po koju čašu vina, s vremena na vrijeme, ali to je sve.

Proteini su osnova njene ishrane

Jaja i meso su njen najčešći izbor, jer je svjesna koliko proteini dobro utiču na organizam, razvoj mišića, ali i na samo zdravlje.

Pronađite nekoga ko će vam biti podrška

Ona strast prema sportu dijeli sa svojim vjerenikom Aleksom Rodrigezom, pa zato vrlo često zajedno odlaze u teretanu. Kaže da je vrlo važn imati pored sebe nekog ako će da vas motiviše kada posustanete. “U paru se rade intenzivniji treninzi”, kaže ona.

 

Redovan odlazak u teretanu je obavezan

Njoj se rijetko kad desi da preskoči neki trening. Tri odlaska nedjeljno u teretanu su za nju uobičajena.

Ne zaboravite na vježbe za zadnjicu

Tajna njene savršeno izvajanje zadnjice leži u napornim treninzima. Ako želite zadnjicu kao njenu, bacite se na ozbiljne vježbe i sve je dostižno.

Hidriranje je važno

Ona se trudi da unese dnevno oko 2 litre vode.

Započnite dan smutijem

Svako jutro ona ima istu rutinu. Smuti umjesto kafe je obavezan. U zavisnosti koje voće i povrće ima u frižideru, takav smuti i pije, a tvrdi da bolje tazbuđuje bolje od kofeina

Ručak i večera obiluju salatama

Trudi se da veći dio obroka bude neka salata. Povrće će vas zasititi, pa ćete manje pojesti ostale hrane.

Koštunjavi plodovi za užinu

Šaka badema ili lješnika je njen izbor za užinu. Ovo voće će vas brzo zasititi i smanjiti iznenadne napade gladi između obroka.

Počastite se ponekad

Iako vodi vrlo zdrav način života, kada osjeti potrebu za nekim slatkim zalogajem, dozvoli sebi da pojede sladoled ili čokoladicu. “Od svega je ponekad dobro napraviti odnor, pa i od zdravog načina života”

Muzika koja motiviše

Naporni treninzi lakše se podnose uz dobru muziku. Izaberite svoje omiljene melodije i pravac u teretanu.

Strpljenje prije svega

Ne očekujte da rezultati budu vidljivi već nakon nedjelju dana. Za gubljenje kilograma je potrebno vrijeme, zato budite strpljivi.

Budite samouvjereni

“Koliko god kilograma da imate, osjećajte se dobro u svojoj koži. Život je kratak da bismo ga trošili na pronalaženje mana”. Ukoliko povjerujete da možete da promijenite život na bolje i odreknete se loših navika, to će se i desiti.

Pronađite idealno vreme

Vježbajte ondakada vama to odgovara, bilo da je veče ili jutro. Vrijeme nije presudno za postizanje rezultata, već intenzitet treninga.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!