10 savjeta i vježbi za vedro raspoloženje: Budite velikodušni, poput male djece!

Vježbe za popravljanje i postizanje pozitivnog raspoloženje može naučiti svako te ih zatim svakodnevno upražnjava. Evo 10 vježbi koje sigurno podižu raspoloženje:

1. Opustite svoje tijelo i dušu

Radite to tako da opustite mišiće lica, vilicu, udahnete duboko obraćajući pritom pažnju na podizanje i spuštanje prsnog koša. Na ovaj ćete način postići vezu između određenih živaca pomoću kojih se smanjuju naše reakcije na stres.

2. Smješkajte se

Kad naša mimika i gestikulacija te držanje odašiljaju dobro raspoloženje, snagu i zadovoljstvo, u našem mozgu se pokreću procesi koji podižu raspoloženje. Mnogobrojna istraživanja su pokazala kako se osobe koje krasi osmjeh na licu lakše odupiru stresu i svakodnevnim stresnim situacijama.

3. Budite velikodušni i naučite podijeliti to sa ljudima iz svoje okoline

Sreća koju osjetimo zbog davanja u svakom od nas duboko je usidrena. Čak i malu djecu čini sretnima kada se odreknu nečega svoga, pa to “podijele” sa svojim malim prijateljima.

4. Posjetite neko vama drago mjesto

Za ovaj poduhvat ne trebate baš nužno otputovati avionom. Svako od nas bi trebao pronaći sebi drago, posebno mjesto kraj jezera, uz more, neku mirnu klupicu u parku ili neku crkvu ili džamiju gdje se može skloniti i biti u miru sa sobom. Razgovor s dragom osobom, knjiga ili oživljavanje lijepih uspomena prelistavanjem porodičnih albuma pružit će vam mogućnost da se odmorite od svakodnevne gužve i frke.

5. Postavite sebi visoke ciljeve

Osobe s velikim ambicijama su dokazano zadovoljnije od onih osoba koje nemaju nikakvih ambicija u životu. Međutim, trebali bi sebi postaviti ciljeve i među ciljeve, te se radovati fazama osvajanja istih. Albert Camus, francuski književnik i filozof, dobitnik Nobelove nagrade jednom je rekao: „Sama borba da se stigne do vrha dovoljna je da ispuni ljudsko srce. Sizifa treba da zamislimo kao sretnog.”

6. Razmazite malo svoja čula

Pružite sebi dovoljno vremena dok udišete miris cvijeća, uživate u svom omiljenom piću ili u miru poslušate omiljenu muziku i pritom obratite pažnju kako vam čula reagiraju na ugodne podražaje.

7. Pohvalite sami sebe

Uspješno ste završili projekt, odgovorili na brojne e-mailove, obavili neugodan telefonski razgovor ili ste se jednostavno prijateljski obratili kolegi koji vam baš i nije posebno drag – sve to su sasvim dovoljni razlozi da se na kratko isključite i sami sebe pohvalite. Zapamtite taj doživljaj ličnog uspjeha.

Nažalost, svi bolje pamtimo ružne stvari u odnosu na one lijepe. Testirajte sami sebe, ako ne vjerujete i to na način da tokom nakon što ste toga dana na primjer imali 20 važnijih doživljaja, od kojih ih je 10 bili neutralnih, 9 pozitivnih i 1 neugodan. Prije spavanje razmišljate o… negativnom doživljaju? Ali, zapamtite kako je u vašoj moći da to promijenite.

8. Duboko dišite

Udahnite pa izdahnite nekoliko puta zaredom. Čak 70% negativnih emocija ispražnjujemo putem pluća, odnosno pravilnim načinom disanja. Disanje je refleksno i često o njemu uopće ne razmišljamo. Duboko, pravilno disanje, posebno ako se nalazimo kraj otvorenog prozora ili u prirodi – može učiniti čuda.

9. Protegnite se

Lagano raširite noge, ruke podignite prema gore i istegnite se par puta najviše što možete; kao da ćete dodirnuti zvijezde. Ponovite rastezanje nekoliko puta tokom dana. Krv će vam prostrujati tijelom i odmah ćete se osjećati bolje.

10. Ne zaboravite piti vodu

Ljudski mozak sačinjava čak 75% voda. Kada nam nedostaje vode, mozak najviše pati. Kako bi moždane vijuge bolje radile popijte čašu vode. Vodu nemojte mijenjati sokom ili gaziranim pićem. Čista voda je ipak najzdravije piće.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!